29. casť

801 20 1
                                    

Ale nezaoberal som sa teraz s tým.

POV BARBORA
Šimon nás zobudil a ja som sa hneď išla do kúpelky osprchovať a prezliecť. Jemne som sa namalovala nech nevyzerám ako mrtvola. Prezliekla som sa a vyšla z kúpelky.

(Ak sa vám nepáči viete čo máte robiť)

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

(Ak sa vám nepáči viete čo máte robiť).
Dala som si voňavku a vyšla z kúpelky. Juro sa išiel prezliecť. Ja som si zatial zo Šimonom sadla na postel.
Ja: niečo mu je!
Š: no nehovor😂 šak viem ale čo?
Ja: vyzerám tak že viem?
Š: šak klud.
Ja: môžem vyskúšať poobede napísať Kňažovy možno bude vedieť.
Š: skús.
Akurát vyšiel Juro z kúpelky.
J: raňajky!
Ja: šak idzeme😂
Zobrala som si ešte ruksak kam som hodila veci nás troch a obuli sme sa a išli pred hotel.
Ja: kam sa ideme najesť?
J: niekde kde nebudú kamery.
Š: objednáme si jedlo ne?
Ja: dobrý nápad.
J: hej tak ideme späť hore🤣
Vydali sme sa teda späť do izby. Šimon zatial objednal jesť. Objednal nám sushi a donuty. Milujem ho!
Ja: Šiminko ty si najlepší
Š: ja viem😏
Ja: Ale Juro je lepsí🤣
J: diik😂
No aspoň niekto dokáže oceniť chváľu.
Š: sviňa!
Ja: nemáš byť narcis😌
Šimon len pretočil očami. Ešte sme sa chvíľu rozprávali a potom nám už doniesli jedlo. Šimon isiel prenho.
Ja: Jurajko? Ja začínam neznášať Šimona😩😂
J: neboj zvykneš si znova na neho😂
Ja: na jeho ego? Asi ne😂
J: po čase hej😂
Š: jedlo!
Vtrhol s úsmevom na tvári do izby. Položil ho na postel a začali sme jesť. Najedení sme si dobalili veci.
Ja: mikinu
J: v kufri
Usmiala som sa na neho a vybrala si z kufra mikinu. Zobrala som si niaku čiernu Jordan mikinu.
J: moja oblubena😩
Ja: prepáč😩😂
J: nechaj si ju
Ja: dakujem.
Usmiala som sa na neho a objala ho. Zobrali sme si veci a išli pred štadión.
Š: peši?
Ja: tak okej😩
Išli sme pešo na štadión. Cestou sme si znova púštali pesníčky. Okolo 9:42 sme prišli pred štadión. O 10:00 stretávka takže poctivo načas. Odniesli sme si veci do šatne. Po pár minútach prišli aj ostatný.
P.R: ale vy traja načas čo sa stalo?
Ja: Šimon nás zobudil.
C.R: von na tréning!
Išla som s nimi von. Bol tam aj môj tatko. Chalani začali trénovať a ja som sa postavila ku tatkovy. Asi ma ignoroval.
Ja: tati??
O: a ahoj prepáč
Ja: v pohode ahoj deje sa niečo??
O: nie len mám toho veľa.
Ja: aha dobre.
J.P: Baši ideš tiež cvičiť?
Usmiala som sa a išla za ostatnými.
J.P: ty choď za Šimonom behať a potom ti poviem.
Úprimne viac som chcela skákat ako behať ale tak človek si nevyberá. Išla som teda s nimi behať. Po asi 5 minútach behu sme mali pauzu. Juro sa raz na mňa pozrel a nikto iný si asi ani neuvedomil že tu som. Hlavne Šimon a to som bola pri nom.
Ja: Šimi?
Š: Baši!
Ja: no né mária terézia😂
J: boa Šimon slepej seš😂
Š: budzeš mi pičovať?
J.P: chalani nehádajte sa!
Ja som sa na nich smiala. Ďalej pokračoval tréning. Po zbytok tréningu už sme len behali, skákali a atd. Na konci sme si ešte asi polka z nás zakopali a zahádzali.


pamätáš si ma??         {Slafkovsky FF}Où les histoires vivent. Découvrez maintenant