0.1

39 4 3
                                    

7 Ağustos 2019

23.09

Genelde hayata iyi yönden bakarım ama bazen o kadar bıkıyo ki insan.Ama asıl sıkıntı bıkması olmuyo neden bıktığını bilmemek oluyo.Bu şey aslında çoğu duygumu ele geçirmiş vaziyette birden bire gelen mutluluk,kızgınlık,mutsuzluk... .

- Eeee lala anladınmı dediklerimi.

Evet,tanıştırıyım iç sesim kendisinin ismi her ne kadar garip olsada aklımda kalıcı olarak kalıyo.

🥥🥥🥥

Telefonumun başında oturmuş Tolgayla mesajlaşırken aynı zamanda iç sesimle muhabbet ediyorum,tabi muhabbet denebilirse.bir süre daha telefonla uğraştıktan sonra telefonu yatağa fırlatıp banyoya gittim.Üzerimdeki pek açık olmayan beyaz crobu ve dizime gelen şortuda çıkardıktan sonra hafif sıcak olan suya bedenimi ve ruhumu teslim ettim.Duştan çıkıncada direk olarak yatağa fırlayıp kendimi uykunun tatlı kollarına bıraktım.

8 Ağustos 2019

12.46

Bazı kızlar gibi günün ilk ışıklarıyla değilde öğlen ezanına yarım saat kala kalktım.Hızlıca üstümü giyip iş yerinin yolunu tuttum.

....................................................

19.56

işten çıktıktan sonra tolgayla biraz gezmeye karar verdik,çoğunlukla erkekler kızı bekler ama bizde her zaman için tam tersi oluyo.Biraz uzun bi bekleyişten sonra tolga yanıma geldi ve yürümeye başladık.Küçüklüğümden beri ormanları aşırı severim, bu sevgimden dolayı şuan tolgayı ormana doğru sürüklüyorum.Şuan giriş yaptığımız ormanı ilk defa görüyorum.Çoğu gittiğim ormandan kuşların cıvıltısı,çekirge sesleri eksik olmazdı ama burda tek bir ses dahi yok.Ormanda biraz daha ilerledikten sonra bi göl gördük.Benim dikkatimi çeken şey göl değildi,gölün kenarındaki çiçeklerdi.Onları almak için onlara doğru koştum.

🎈🎈🎈

Genç adam genç kızın arkasından bağırmıştı ama genç kız onu duymazdan gelmişti ;

'' Lina hadi ama sana daha güzel çiçekler buluruz yeterki şu ürpertici yerden çıkalım ''

Genç kız hala adamı duymamakta ısrar ediyordu çünkü genç kızın aklında sadece gölün kıyısındaki o muhteşem görünen çiçeklere sahip olma düşüncesi vardı.

'' Lina lütfen yanıma gelirmisin,ayağın kayarsa göle düşersin h-hem bide gölün derinliğinide bilmiyoruz''

Genç kız hala adamı dinlemiyordu,ve olan oldu genç adamın korktuğu şey oldu.genç kız göle düştü.Ve adam o an gölün düşündüğünden derin olduğunu anladı.

Genç adam ilk olarak göldeki kızı kurtarmayı denedi ama kurtaramadı hemen ardından arama kurtarma ekipleri ile ambulansada haber verdi ama onlar gelene kadar genç kız çoktan gölün içinde kaybolmuştu bile.

Genç adam gözyaşlarına hakim olamıyordu nede olsa sevgilisi göle düşmüştü.Genç adam genç kıza olanların en büyük sorumlusu olarak kendisini suçluyordu oysaki onun tek suçu sevdiği kız ormanları sevdiği için onunla beraber gitmekti.

Ambulans ve arama kurtarma ekipleri gelmişti.Gölü aradılar ama hiç birşey bulamadılar.Ya kız çok derinlere inmişti yada genç adamın onlarla dalga geçtiklerini düşündüler.Sonucunda burda güvenlik kamerasında yoktu.Ama genç adamın hali hiçte dalga geçmiş gibi görünmüyordu gözleri ve burnu hep ağlamaktan kızarmıştı,ve bu onlara göre genç kızın çok derinlere indiğine işaretti.

3-4 gün boyunca gölde aramalar devam etti genç kız hakkında buldukları tek şey ise genç adamın ona aldığı kolyeydi.İçinde ikisinin resmi bulunan kolye...

Genç kız artık kayıplara karışmıştı.Yoktu,gölün en derinlerinde bile yoktu .

⏱⏱⏱

kısa oldu,özür

yazım yanlışları yaptım büyük ihtimal ama sanırım gözlerim artık okumayı unuttu nerde yaptığımı göremiyorum.

GÖLETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin