0.3

24 3 1
                                    

hola cancağazcıklarım

Eve girdiğimde evin içininde dışından farksız olduğunu gördüm .Her yer mükemmel bir şekilde dekore edilmişti .Eve daha yeni girmiş olmama rağmen önümden en az 5-6 tane hizmetçi olduğunu düşündüğüm kadın geçmişti.ismi Mariam olan kadın evi incelememin bittiğini anlayıp;

'' Herkes toplansın Prenses Lala geri döndü koşun ve kral ve kraliçeye haber verin ''

 Ne Prenses Lala mı gerçekte böyle bi isim olduğunu bilmeden iç sesime bi prenses ismi vermem müthişti, bazı hizmetliler bana şaşkınca bakarken bazıları ise kin dolu bakıyordu daha onları tanımazken bana neden böyle baktıklarını çözememiştim ben bunları düşünürken yanımdaki kadın bağırarak;

'' Hadi ne duruyosunuz kral ve kraliçeye haber verin çabuk ''

Mariam denilen kadın birden bağırınca tüm hizmetliler ev demeye bin şahit isteyecek sarayın içine dağıldı. Yanımdaki kadın beni bi hizmetliye bırakıp ona bişiler söyledi ve yanıma gelip;

'' Lala hanım ben az sonra geri dönücem sizi şimdilik salona hizmetli kayla götürecek lütfen onu takip edin '' 

Mariam denilen hizmetli yanımızdan hızlı adımlarla uzaklaştı ve bende beni salona götürecek olan hizmetliyi takip etmeye başladım.

Hizmetli beni fazlasıyla büyük bir salona getirdi doğrusu böyle bi saraydan küçük bi salon beklemem saçma olurdu .Beyaz ve gri rengin hakimiyet gösterdiği salon fazlasıyla hoş ve güzel görünüyordu .Ben salonu incelerken bi ses duyuldu koskoca salonun içinde;

'' Kızım nerelerdeydin sen, bizi çok meraklandırdın Mariam hanımın dediğine göre yolda gelirken kafanı vurmuşsun iyisin değilmi birşeyciğin yok''

Bu kadın kraliçe olmalıydı fazlasıyla gösterişli olan elbisesiyle yerdeki tüm tozları topluyordu tabi yerde toz varsa.Bir an düşünmeden edemedim acaba burda kaç hizmetçi çalışıyordu. 

'' hizmetçiler Prenses Lalayı alın ve odasına götürün bir yarasının olup olmadığınıda kontrol etmeyi unutmayın''

Yanıma bi kaç tane hizmetli geldi ve onları takip etmemi söylediler .Kısa bir yürüyüşün ardından merdivenlere gelmiştik. Hizmetliler merdivenleri çıkmaya başlayınca onları takip etmeye devam ettim.Bir kaç katın ardından sonunda odanın katına gelmiştik ,hizmetliler odanın kapısını açtılar ve içeri girdiler tabi onların arkasından bende girdim.

Oda yine büyük ve geniş bir odaydı ,odada büyük bi masa ve yatak vardı .Hizmetçiler yatağın üstüne bi kaç tane kıyafet bıraktılar .Kıyafetleri elime alıp incelemeye başladım .Evin havasına uygun bi elbise ve korse vermişlerdi .Ben kıyafetleri incelerken bı kaç hizmetli gelip kafamda yara olup olmadığını kontrol ettiler bı yara olmadığına kanaat getirip yanımdan cekildiler. Hizmetçiler odanın dışına çıkmadan önce bi ihtiyacımın olup olmadıdığını sordular onlara hayır cevabını vermem ile hepsi odanın dışına çıkmıştı.Verilen kıyafetleri giyip dışarı çıkmıştım.Cıkmam ile birlikte Mariam hızlıca yanıma geldi ve beni yemek salonuna götüreceğini,onu takip etmem gerektiğini söyledi,ve ekledi " yemekte Atılay sarayının kralı ve aileside sizinle beraber olucak,babaniz bunu size iletmemi özellikle söyledi " dedi ve yürümeye basladi .

•́  ‿ ,•̀

Sonunda yazabildim kendime bravo diyorum.kisa oldu ama artık yeter dedim

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 02, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

GÖLETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin