Bezen hiçbirşey istediğin gibi gitmez. Hayattan ümidini kesersin ve sadece ayakta zor duran bedenin nefes alır...Bugün günlerden cuma, 10 Eylül 2022...öldüğüm gün
İntihar eden insanlara hep şaşırmışımdır. Hayat güzel kuşlar uçuyor insan neden böylesine güzel bir hayatta ölmek istesin ki ?
Hayat güzel değilmiş, intihar edenlerde şaşırılacak değil özenilecek insanlarmış. Bu hayatın gerçek yüzünü görüp kendini kurtarmış insanlar...
Ayağımın altında akan şelaleye baktım. O kadar hızlı akıyordu ki sesi kulağımı çınlatmaya yetmişti bile gülümseyerek gözümdeki yaşı sildim.
"Evet, evet aşk bir delilikti sevgilim...bizse iki deli"
Kollarımı açarak derin bir nefes aldım ve kendimi akıp giden şelaleye doğru bıraktım...Herşey nasıl mı başladı ?
•
•
•11 Şubat 2020:
Gözyaşlarımı sildim ve gülerek pastamı elime aldım.
"İyi ki doğdum ben.."
Dedim ağlayarak
"...iyi doğdum ben"
Kafamı eğip ağlarken bir el arkadan beni alkışlamaya başladı."İyi ki doğdun sen!..iyi ki doğdun sen!"
Arkamı döndüğümde siyah saçlı, dövmeli bir çocuk motora yaslanmış gülerek beni alkışlıyordu."Sen kimsin ?"
Dedim, rahat tavırlarla yanıma gelip oturdu.
"Yeni en iyi arkadaşınım"
Dedi
"Ne ? Ne saçmalıyorsun ?"
"Hadi mumları üflesene eridiler hep"
DediÖnüme dönüp eriyen mumlarıma baktım ve gözlerimi kapatıp derin bir nefes aldım.
"Sadece delicesine mutlu olmak istiyorum..."
Gözlerimi açıp mumları üfledim.
"Bravo! bravo!"
Dedi gülerek, yanımdaki çocuğa döndüm.
"Hadi pasta yiyelim, çok güzel duruyor"
Dedi"Sen kim olduğunu söyleyecek misin ?"
Dedim
"Park Jimin ben, tanıdın mı ?..hayır, o zaman niye soruyorsun be güzelim"
Diyerek pastayı elimden aldı."A-ama o benim past-"
Elini pastaya sokup bir avuç aldı benim yüzüme vurunca ne olduğunu şaşırdım.Sinirle ayağa kalktım.
"Sen ne yaptığını sanıyorsun ?! Önce davetsiz bir şekilde yanıma geldin sonra izinsin pastamı aldın ve pastayı avuçlayıp yüzüm-"
Eline bir avuç daha pasta alıp ağzıma tıktı.Şaşkınca ona bakarken elini ittim.
"Ne çok konuşuyorsun ya"
Diyip pastamı yine avuçlayıp yemeye başladı.
"Ne halin varsa gör!"
Diyip çantamı aldığım gibi yürümeye başladım."Hey prenses..."
Sinirle ona döndüm.
"Ne istiyorsun ?!"
Dedim
"...pasta için teşekkürler"
Göz devirip yoluma devam ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-DEAD-
FanfictionBezen hiçbirşey istediğin gibi gitmez. Hayattan ümidini kesersin ve sadece ayakta zor duran bedenin nefes alır... -Rose