0.6

292 41 28
                                    

Gelen güneşle zorla gözlerimi açtım. Yattığım yerden doğrularak esnedim. Ben ne zaman uyudum ?! En son çizim yapıyordum sonra Jimin bana bir bardak su getirdi ve gözlerime kapanmaya başladı.

Hızla ayağa kalktım. Hiçbirşeyim hazır değil! Sadece çizimi yaptım maketle konuşmam yok. Bittim ben!

"Lanet olsun!"
Dedim sinirle, kenardaki kıyafetlerimi alıp banyoda hızlıca üstümü değiştirdim ve çizimimi alıp hemen evden çıktım.

En önemli şeyi yapmamıştım! Oflayarak anayola çıktım. Geçen taksilere elimi uzatsamda kimse durmuyordu.

Sinirden bağırıp kaldırıma oturdum. "Niye o p!çe güvenip geldiysem buralara kadar! Benim aptallığım!"
Ağlamamak için kafamı gökyüzüne kaldırdım. Yağmur başlamak üzereydi.

"Bittim ben! Kesinlikle bittim! Tüm mimarlık hayatım buraya kadarmış!"
Elimdeki çizimi yırtacakken önümde bir araba durdu.

"Rose bin çabuk"
Ayağa kalktım.
"Chanyeol ?"
"Bin hadi okula gidelim"
Dedi
"Ne okulu ?! Hiçbirşey hazır değil!"
Dedim sinirle

"Jimin ne olursa olsun onu getir dedi"
Dedi
"Yine mi jimin ?! Bıktım o heriften hiç işe yaradığı da yok sadece bana ayak bağı oluyor! Canı cehenneme!"

"Bırak Jimin'e saymayı da bin şu arabaya, birazdan yağmur başlayacak trafiğe kalmadan okula gitmeliyiz"
Oflayarak arabaya bindim.

•••••

Arabadan indiğim gibi içeri girdim. Jimin gülerek bana bakıyordu. Hızla ona doğru yürümeye başladım.

"Sonunda prensesimiz teşrif ettiler. Hoşgeldiniz efend-"
Ona tüm hızımla tokat attığımda Chanyeol şaşkınca önüme geçti.

"Neden suyuma uyku ilacı attın ?! Keşke bana yardım etmeye kalkmasaydın bu en büyük yardımın olurdu!"
Dedim

"Rose bir dinl-"
"Seni ne dinleyeceğim be ?! Kimsin ki sen! Keşke dün o bıçağı elime verdiğin an kalbine saplasaydı-"
"Maketini Jimin yaptı!"
Dedi Chanyeol

"Ne ?"
Diyerek Chanyeol'a döndüm.
"Dün Jimin seni uyuttuktan sonra beni aradı senin telefonundan, bende oraya geldim..."

"...Jimin'in ricasıyla senin konuşmanı hazırladım Jimin'de sabaha kadar senin maketinle uğraştı. Sabahta yağmur yağmadan önce okula getirdi ve makete birşey olmaması için yanından bir dakika bile ayrılmadı. Saat geldiği içinde ben seni almaya geldim"
"Neden söylemediniz ?"
Dedim

"İzin vermedin ki kızım"
Dedi Chanyeol
"Jimin ben özür dilerim"
Jimin gülerek elindeki kağıdı bana uzattı.

"Konuşman burda, hocanla konuştum kağıda bakarak sunum yapabilmen için o da kabul etti"
Dedi
"Jimin"
Dedim
"Ben artık gideyim, dersim başlayacak"
Dedi

"Hadi Rose, sunumu yap sonra Jimin'le konuşursun"
Dedi Chanyeol, dersliğe girerek masanın üstündeki makete baktım. Tam da hayal ettiğim gibi hazırlamıştı maketi

-DEAD-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin