1 Yıl Sonra: '2022'
"Kapat çeneni!"
"Jimin yetmedi mi artık ?!"
Dedim sinirle
"Yetmedi!"
"Her gün içiyorsun bıktım! Yeter"
Dedim"İyi geliyor bunlar bana"
Dedi
"Hani ilacın bendim"
Dedim
"Olamadın"
Diyerek içki şişesini kafasına dikledi."Bizim özenilecek ilişkimize ne oldu ?"
Dedim
"Yenildik"
Dedi gülerek"Jimin kendine gel, sana yalvarıyorum. Seni gerçekten bırakmak istemiyorum"
Dedi
"Bırakma o zaman"
Oflayarak koltuğa oturdum."Babandan farkın kalmadı"
Dedim
"Ne ? Ne dedin sen ?"
Dedi
"Duydun işte!"
DedimHızla ayağa kalkıp boynumdan tuttuğu gibi beni duvara vurdu.
"Tekrar söylesene yiyorsa!"
Nefes alamazken eline vurmaya başladım.
"Y-yapma"
Dedim zorlaJimin boynumu gittikçe daha çok sıkarken tırnaklarımı koluna bastırdım.
"Jimin! Jimin canım yanıyor!"
Dedim, Jimin bir anda durdu.Korku dolu gözlerle bana baktı.
"B-ben bu değilim..."
Yavaşça geri çekilirken yere düştüm ve derin derin nefesler almaya başladım.
"...ben babam değilim!"
Diyip kafasına vurarak evden çıktı.•••••
"Rose bu iş çığırından çıkmaya başladı. Jimin istemsizce yapsa da sana vuruyor ve bunu hatırlamıyor."
Dedi, Jennie yaralarımı sararken ağlamamak için direniyordum."Jennie onu bırakmak istemiyorum. Bensiz bu sahte dünyada ne yapacak ?"
Dedim
"Sen yokken ne yapıyorsa şimdi de onu yapacak"
Dedi"Jenni-"
"Rose sana vuruyor ?! Yüzünün haline bak! Sabah bilerek buraya geliyorsun seni görmesin diye"
"İstemiyorum, onu çok seviyorum"
Dedim"Mezarına da yüklü miktarda aşktan öldü yazarız artık"
Dedi
"Öyle deme, o bana kıyamaz"
Jennie kolumdan beni kaldırdı."Ne yapıyorsun ?!"
Dedim, beni odaya sokup boy aynasının karşısına getirdi. Saçlarımı havaya kaldırarak ensemdeki morlukları gösterdi.Boynumu kaldırıp el izini gösterdi. Elbisemi yukarı kaldırarak bacağımdaki morluğu ve kolumdaki sigara izlerini gösterdi.
"Bunu yaşamak zorunda değilsin"
Dedi"Jennie...eskiye dönmek istiyorum."
Dedim ağlarken
"Karar ver Rose, ya Jimin'le acı içinde mutlu ya da jimin'siz acısız mutsuz"
Dedi"Dayanamıyorum daha, başta o kadar mutluyduk ki sonra oldu ne oluysa"
"Çünkü Jimin tedaviye ara verdi"
"Ne ?"
Dedim"Başta gidiyordu ama son zamanlarda bıraktı gitmeyi, içki onu gittikçe daha da kötü bir hale getiriyor sigaraya da başladı...bu işin sonunda ikinizden birine birşey olmadan bitir bu işi"
Dedi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-DEAD-
FanfictionBezen hiçbirşey istediğin gibi gitmez. Hayattan ümidini kesersin ve sadece ayakta zor duran bedenin nefes alır... -Rose