"Biraz hızlı ol Jimin geç kaldım!"
Dedim
"Sana dedim motoru alalım diye tutturdun yürüyelim de yürüyelim, al yürüyoruz işte"
Jimin'in dediğiyle göz devirdim."Bu kadar yavaş olduğunu bilseydim yürümek istemezdim"
Dedim
"Yoruldum Rose!"
Dedi"Jimin işe geç kaldım zaten senin yüzünden ne zamandır gitmiyorum"
Dedim
"Tamam elimden geleni yapacağım"
DediTam Jimin adımlarını biraz olsun hızlandırmıştı ki yağmur bastırdı.
"Hay şansıma! Gel şu telefon kulübesinde yağmurun dinmesini bekleyelim"
DedimJimin'i elinden sürükleyerek telefon kulübesine soktum.
"Üşüdün mü ?"
Dedi Jimin
"Biraz"
DedimJimin üstündeki ceketi benim omuzlarıma koyduğunda onun üstüne baktım.
"Sen üşüyeceksin"
Dedim"Beni merak etme"
Dedi
"Jimin bu yağmur dinecek gibi değil"
Dedim
"O zaman tadını çıkaralım"
Diyip telefon kulübesinden çıktı.Yağmurun altında ıslanırken şaşkınca ona baktım.
"Jimin ne yapıyorsun ?"
Dedim
"Yağmurun tadını çıkarıyorum"
Dedi"Üşüteceksin gel buraya"
Dedim
"Asıl sen gel"
"Asla olmaz"
DedimJimin yanıma gelerek elimden beni yağmurun altına çekti.
"Jimin!"
Diyerek yoldan geçen insanlara baktım.
"Birkaç dakikalığına olsun dünyayı sustur"
DediHaklıydı...eğer mutlu olmak istiyorsam dünyayı susturmam gerekiyordu.
Gözlerimi kapattım, sesler önce yavaşça boğuklaştı sonraysa kesildi. Koskoca dünyada sanki sadece Jimin'le ikimiz kalmış gibiydik.
İsanların yargılayan bakışlarını umursamaksızın yağmurun altında dans etmeye başladık. Jimin dudaklarınlarını dudaklarıma bastırdığında ellerimi ensesine götürdüm.
•••••
"Bir kez daha bunu tekrarlarsan seni kovarım!"
"Peki Bay Cha"
"Şimdi çıkabilirsin"
DediOdadan çıkıp ofladım. Kenarda bekleyen ıslanmış Jimin'i görmemle gülmeye başladım. İkimizde deli gibi gülerken Bay Cha'nın bağırmasıyla sustuk.
Merdivenleri indikten sonra Soyeon elindeki havluları bize verdi.
"Size ne oldu böyle ?"
Dedi şaşkınca, havluları alıp kurulanmaya başladık."Aşk yağmuru başımıza yağdı"
Dedi Jimin
"O belli"
Dedi Joy, Soyeon gizlice gülerken koluna vurdum."Sana demiştim dimi büyük konuşma diye, bak aşktan gözün hiçbirşey görmüyor artık"
Dedi Soyeon gülerken, gözlerimi kısarak ona baktım."Seni de göreceğiz"
Dedim, Soyeon tırnaklarına bakarak konuşmaya başladı.
"Ben kendime layık bir erkek göremiyorum"
DediJoy'la aynı anda birbirimize bakıp güldük.
"Çok büyük konuşma Soyeon"
Dedi Joy
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-DEAD-
FanfictionBezen hiçbirşey istediğin gibi gitmez. Hayattan ümidini kesersin ve sadece ayakta zor duran bedenin nefes alır... -Rose