Twee.

433 26 1
                                    

POV ELISE

'Is er nog wel iets over van het huis?' Mompel ik tegen Tobias. 'Hoe bedoel je?' 'Het huis waar we met zijn alle woonden. Bestaat het nog?' Hij knikt. 'Wij zijn allemaal gewoon weg gegaan. Het huis zou ooit gesloopt moeten worden, maar dat is nooit gebeurd. Het staat namelijk nogal afgelegen. Alle spullen zijn weg, maar banken staan er nog. De spullen die weg zijn, is bijvoorbeeld de tv.' Ik knik.

'Hoe is het met Cam?' Vraag ik onzeker. 'Hij was er kapot van dat hij geen maatje meer had. Ik ben bevriend met hem, maar Elise.. Waarom?' 'Wat waarom?' 'Waarom vermoordde je de mensen?' 'Ze waren criminelen.. Ik had een stem in mijn hoofd. Het was mijn vader. Hij zei dat ik dat moest doen dus deed ik het.' Ik kijk onzeker naar hem op. 'Is Cam nog een crimineel?' 'Eerst wel nog een tijdje, maar al 5 jaar heeft hij helemaal niks gedaan.'

'Ik heb je echt gemist.' 'Ik jou ook, maar Elise.. Is de stem weg?' Ik knik. 'Hij werd boos dat ik het niet goed deed. Ik werd boos en na een paar jaren was het helemaal weg.' Fluister ik. 'Het lijkt me verstandig als je met Jake gaat praten.' Zucht hij. 'Ja. Als het jou lukte, lukt het mij ook.' Ik sta op en loop naar boven. Jake zou Helena wel even naar bed brengen. 'Jake?' 'Ja?' 'Kunnen we zo praten?' Hij knikt en stopt Helena in.

'Jake. Ik heb je gemist. Toen ik afscheid van je nam dacht ik dat ik het goede deed, maar het was verre weg van goed. Ik heb vaak aan je gedacht, maar ik kon het niet aan. Nu wel. Als jij dat ook kan.' Stoot ik uit. 'Elise. Het is goed. Ik snap het.' Zucht hij. Ik sta op en geef hem een knuffel.

*De volgende ochtend.*

Ik word wakker in de armen van Tobias. Een heerlijk gevoel. 'Goede morgen.' Fluistert hij opeens. 'Hey.' Mompel ik. 'Kom naar beneden. Helena is er al.' Fluistert hij. Ik knik en sta op. Hier kan ik wel aan wennen.

Samen lopen we naar beneden. 'Hoi mam en pap.' Zegt Helena vrolijk. 'Hey liefje.' Brengt Tobias heel lief uit. 'Hey schat.' Fluister ik. 'Morgen moet ik weer naar school mama!' Roept ze vrolijk uit. Hoe kan ze zo blij zijn om naar school te gaan?

'Tobias?' 'Ja?' 'Wat is er in bijna 10 jaar allemaal gebeurd?' Fluister ik. 'Ik heb een kind opgevoed met 2 andere jongens. Ik woon niet meer samen met anderen behalve Helena en nu jij. Verder is alles een beetje het zelfde. Ik heb wel veel bruiloften gehad uiteindelijk, maar ik sloeg mezelf er door heen.'

'Ik zal je nooit meer verlaten.' Fluister ik. 'Beloof het me. Ik zou het niet aankunnen.' 'Ik verlaat je nooit meer. Pinkiezweer.' Ik houd mijn pink omhoog en Tobias haakt zijn vinger in de mijne.

'Tobias?' 'Ja?' 'Kunnen we gaan shoppen?' 'Tuurlijk. Helena moet wel mee.' Lacht hij. 'Ja top. Ik heb bijna geen kleren.' Lach ik terug. 'Maar nog steeds draag je leggings en ben je supersexy.' Hij geeft me een tik op mijn kont. 'Au! Waar was dat voor?' Lach ik. 'Omdat je sexy bent en ik je helaas niet kan nemen waar ik wil.' 'Oh. En waar wil je dat dan?' Lach ik. 'Hmm. In een pashokje?' 'Misschien is het mogelijk als we het stil doen.' Giechel ik. Zijn ogen staan nu wijd open.

We lopen samen door de H&M. We hebben elkaars handen losjes vast. Ik voel me zo goed. 'Ik ga dit passen. Loop je mee?' Grijns ik, met een knipoog. 'Graag.' Zegt hij opgewonden. Ik loop heupwiegend met hem achter me aan een pashokje in.

Voordat ik het weet heeft hij me vast gegrepen en tegen de muur aangeduwd. Hij begint me heftig te zoenen, maar zo intens.. Ik heb dit zo gemist. Al snel ontdoen we beide van onze kleren.

Na een hele lekkere vrijpartij, zijn we klaar. Het heeft niet lang geduurd. Niet zo kan dat we zijn klaar gekomen. De kreunen moest ik onderdrukken, maar het was heel lekker. Bijna 10 jaar heb ik geen seks gehad.

Daar over gesproken.. Morgen ben ik jarig. Het kwam dus best goed uit dat ik vrij kwam. 'Schatje?' 'Ja?' Mompel ik. 'Morgen word je al 28 baby.' 'Ik weet het.' Zucht ik. 'Ik leg Helena even in bed.' Lach ik. Snel ren ik naar boven en stop haar in. 'Welterusten Helena.' Fluister ik. Ik geef haar een kusje op haar voorhoofd, maar voor ik het weet slaapt ze al.

'Lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang zal ze leven in de Gloria. In de Gloria! in de Gloria! hieperdepiep. HOERAAA!' Ik open mijn ogen en zie Jake, Tobias en Helena staan. Een glimlach komt op mijn gezicht. 'Bedankt jongens.' Lach ik. Ik geef Tobias een kus en Helena ook. Jake geef ik een knuffel. 'Wil je je cadeau?' Vragen ze opgewonden. 'Ja!' Roep ik uit. Het enige wat ik krijg is een envelop.

Lieve Elise,
Samen zijn we door een zware tijd geweest. Ik heb besloten om met jou een hele mooie reis naar Spanje te maken. Jake past op Helena, en dat komt goed. Hij paste vaker op. Ik hoop dat je dit leuk vind. En ohja, vergeten.. Cam zit beneden.
X Tobias

'Ohmygosh.' Fluister ik. Ik sta op en geef Tobias een knuffel. 'Hij zit nooit beneden.' Fluister ik. 'Ga maar kijken.' Lacht Tobias. Ik pak een tshirt, trek het snel aan en ren naar beneden.

Ik sla de deur open, en ja hoor, daar zit Cam op de bank. Met grote ogen kijkt hij me aan. Ik ren naar hem toe en sla mijn armen om zijn nek. 'Elise.' 'Cam.' 'Ik heb je zo gemist Cam!' Huil ik. 'Ik jou ook Elise.' 'Hoe is het Cam?' 'Goed. Gefeliciteerd Elise.' 'O mijn god Cam. Ik heb je zo gemist.' 'Ik jou ook Elise. Ik jou ook.' Lacht hij.

The Bad Girl After 9 YearsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu