Vier.

362 24 1
                                    

POV ELISE

Een diepe zucht laat ik als ik weer terug bij de kamer kom. Ik pak de sleutel en open de deur. Daar zit Tobias huilend op de grond. Ik geef hem een hele, hele, kleine glimlach en loop naar de kamer. Ik kleed me uit en ga op bed liggen. Als ik bijna slaap, voel ik het bed inzakken. Tobias ligt er. Hij komt niet tegen me aan liggen, omdat hij weet dat ik rust wil.

Ik word wakker met een slecht gevoel. Ik kijk naast me. Niks. Het brak me gisteren echt dat Tobias moest huilen. Ik kijk op mijn nachtkastje en zie een briefje liggen.

Lieve Elise,
Het spijt me van gisteren.
Ik ben joggen.
Ontbijt staat klaar.
Tobias

Ik loop naar de woonkamer en inderdaad. Jus 'D orange en croissants. Ik geniet van mijn broodje als de deur met een klap opengaat. Een bezwete Tobias staat in de opening. Met veel pijn in zijn ogen kijkt hij me aan, maar ik hem ook.

Ik heb hem vergeven, maar het niet tegen hem gezegd. Ik wil hem zijn excuses in het echt laten aanbieden. 'Hey.' Fluistert hij zacht. 'Hey.' Mompel ik.

'Luister Elise. Het spijt me echt heel erg, maar ik zat echt in het moment en ik wou je echt niet zo noemen, want je bent het niet.' Zegt hij zachtjes. 'Het is goed Tobias. Beloof me dat je dit nooit meer doet.' Fluister ik. 'Beloofd.' Zijn blik veranderd weer naar blij en die van mij ook. Hij komt naar me toe en kust me. Een echte kus vol met liefde.

Die avond gaan we naar een Spaanse club. Costa heet het. Ik heb hoge pumps aan met een zwart, strak jurkje. We staan in de club en iedereen is dronken, maar ik, ik ben alleen aangeschoten. Ik voel handen op mijn heupen en denk niet na. Ik dans door.

'Waar ben je mee bezig?' Sist iemand in mijn oor. Ik zie Tobias staan, met een gekwetste uitdrukking op zijn gezicht. Ik draai me gelijk uit de greep van de jongen. 'Het spijt me.' Fluister ik. En ik meen het echt.

'Elise je stond te schuren met een jongen!' Schreeuwt hij uit. 'Ik zal er alles aan doen om het goed te maken! Kom mee naar huis.' Sis ik. Ik trek hem mee, maar hij stribbelt een beetje tegen. Thuis duw ik hem op bed. De hele terugreis hebben we niet gepraat. Ik kleed mezelf voor hem uit.

Ik trek langzaam zijn broek en onderbroek naar beneden en voor ik het weet omvangt mijn mond, zijn piemel. Ik zuig en lik er zorgvuldig aan. Zijn kreunen vullen de kamer. Ik word er zelf ontzettend opgewonden van.

'Tobias neem me!' Schreeuw ik. 'Nee.' Sist hij. Ik maak me los en loop boos weg. 'Het spijt me.' Roep ik nog snel. Ik heb Tobias net voor zijn hoogtepunt gevraagd of hij me wou nemen, maar nee, ik heb hem daar gewoon achtergelaten. Ik loop boost terug.

'Wat the fuck wil je dat ik doe om het goed te maken?' Sis ik. 'Niks. Laat me.' Sist hij terug. 'Leuk zo een vakantie.' Mompel ik. 'Het spijt me zo Tobias. Geloof me! Ik vergaf jou toch ook toen je me een sletje noemde!' Schreeuw ik uit.

'Ja. Daar heb je een punt.' Sist hij. 'Vergeef me gewoon!' 'Nee!' Schreeuwt hij. Ik ga naast hem liggen op bed. Ik ben ondertussen naakt en hij was al naakt. 'Neem me!' Schreeuw ik uit. 'Nee!' Roept hij terug. 'Dan doe ik het zelf wel!' Onhandig klim ik bovenop Tobias en ga op zijn lul zitten. Ik voel zijn lul in me en snel kreun ik.

Dan opeens duwt hij me om. Hij ligt boven op me. Dan gaat hij uit me. 'Stop!' Roept hij met een sissende ondertoon. 'Nee! Ik wil dit.' 'Wil je dat ik je hele kut kapot neuk? Is dat wat je wilt?' Ik knik ondeugend. 'Nou. Laten we dat maar doen. Dan weet je tenminste wat pijn is.' Sist hij.

De volgende ochtend word ik wakker. Daar beneden doet het echt pijn. Hij heeft me echt pijn gedaan. Ik zoek de condoom, maar vind niks. 'Tobias!' Sis ik terwijl ik hem wakker schud.

'Waar is die verdomde condoom!' Roept hij boos uit. 'Ik weet het niet! Help zoeken!' 'Ik help toch.'

*Terug in Nederland*

'Oké. Tobias ik durf niet.' Fluister ik. 'Kijk nou maar.' Roept hij van buitenaf. Ik sta in de badkamer met een zwangerschapstest in mijn hand. Ik open mijn ogen. Positief. Weer ben ik zwanger. Hoe flik ik dat?

'En?' Roept hij. Ik loop naar buiten. 'Zwanger.' Fluister ik. Hij kijkt me moeilijk aan. 'Wil je het kind?' Mompelt hij. 'Nee.' Fluister ik. 'Ik ook niet. Aan 1 heb je wel genoeg.' Mompelt hij. Ik knik. Morgen gaan we het weg laten halen. Ik ga het weg laten halen.

'We gaan zometeen beginnen met de operatie. Weet u het zeker?' Ik knik. 'Mooi.'

*6 weken later.*

Ik en Tobias zitten in een restaurant. Opeens staat hij op.

POV TOBIAS

De muziek begint te spelen en ik sta op. Overal worden kaarsjes aangezet en de muziek speelt vrolijk door. Iedereen in het restaurant weet wat hij of zij moet doen. Ik ga op mijn knie zitten voor Elise. 'Lieve Elise. We zijn door moeilijke tijden gegaan, maar al langer dan 10 jaar samen. Je bent dan een lange tijd weg geweest, maar nooit heb ik je uit het oog verloren. Elise, ik hou van je. Wil je met me trouwen?' Zeg ik duidelijk. Ik haal het doosje met de ring naar boven.

Ze slaat haar handen voor haar mond. Iedereen kijkt toe. 'Ja!' Roept ze uit. Ik schuif de ring bij haar om en zoen haar. Ik kan niet wachten om later een huisje, boompje, beestje met haar te hebben. Ze is geweldig.

POV ELISE

'Ja!' Roep ik uit. Dit is het aller beste moment van heel mijn leven. Ik hou zo veel van Tobias. Onvoorstelbaar.

The Bad Girl After 9 YearsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu