Drie.

408 22 0
                                    

POV ELISE

'Oh god..' Fluister ik als het vliegtuig begint te rijden. 'Ben je bang schatje?' Fluistert Tobias in mijn oor. Ik knik. 'Ik heb nooit gevlogen.' Mompel ik. 'Ik bescherm je baby.' Ik knik en geef hem een kus. Het vliegtuig begint om hoog te gaan. 'Mygosh mygosh mygosh.' Fluister ik. Tobias pakt mijn hand stevig vast.

Na een kwartiertje ben ik al wat rustiger. 'Tobias?' 'Ja liefje?' 'Hoe was het zonder mij?' Fluister ik. Hij kijkt me met open mond aan. 'Uhh..' Ik kijk hem onzeker en bang aan. 'Ik heb 10 jaar geen seks gehad met een ander, niet gezoend, niet geflirt, kwam niet buiten, heb bijna niet geslapen, was vaak dronken en stoned en ik moest huilen. Ja huilen ja.' Mijn mond valt letterlijk open van verbazing.

'Het spijt me zo.' 'Ik weet het. Dacht je ook wel eens aan mij?' 'Of ik aan je dacht? Ja. Elke dag wou ik je bellen, maar dat zou te pijnlijk zijn voor jou en mij. Elke dag stond ik bij de telefoon, maar nooit durfde ik. Ik dacht aan je tijdens het trainen. Ik deed het voor jou. Anders zou ik al dood zijn. Ik was niet brutaal, dan hoefde ik niet langer te zitten. Mijn doel was terug bij jou komen.' Fluister ik.

De tranen stromen over mijn wangen. 'Het spijt me zo Tobias.' 'Het is oké.' Sust hij me. 'Nee. Ik heb je in de steek gelaten.' Mompel ik. 'Nee.' Fluistert hij. 'Ik hou van je.' Mompel ik. 'Ik ook van jou.'

Bij het landen slaap ik. 'Wakker worden schone slaapster!' Hoor ik een vrolijke stem. Ik mompel wat en open mijn ogen.

POV TOBIAS

Ze ligt te slapen. Ze is prachtig. Ik ga zachtjes met mijn vingers langs haar haren en streel haar. 'Wakker worden schone slaapster!' Zeg ik vrolijk als we beginnen te landen. Ze mompelt wat en opent haar ogen. 'Waarom ben je zo vrolijk?' Ze kreunt zachtjes. 'Dat kreunen mag je ook wel in bed doen.' Lach ik.

'Sinds wanneer ben jij zo een naughty boy?' 'Sinds je terug bent en ik je wil neuken.' Fluister ik in haar oor. Ze bijt op haar onderlip. We zitten ergens achter in. Ze heeft een rokje aan met een panty en een shirt. Mijn hand verdwijnt onder haar rokje.

Mijn handen laten schokjes achter op haar huid. Ik kruip steeds verder omhoog en ze kreunt zachtjes. Dan slaat ze me arm weg. 'Niet hier!' Lacht ze. 'Oké. Zodra we bij het hotel zijn, neem ik je. En ik geef geen fuck om waar ik je neem. Al moet het op de tafel. Zodra ik binnen kom ben je van mij.' Zeg ik zwoel.

POV ELISE

In de taxi worden we naar ons hotel gebracht. Het weer is prachtig. Weer voel ik een hand onder mijn rokje. Tobias grijnst. 'Niet hier.' Sis ik en sla zijn hand weg. Meteen ligt de hand terug op mijn bovenbeen. Ik probeer hem weg te slaan, wat niet helemaal lukt. Dan glijd zijn hand tussen mijn benen.

Ik kreun luid zonder er over na te denken. De taxichauffeur kijkt ons raar aan. Tobias zijn hand glijd snel weg en voor de laatste keer grijnst hij. 'Klootzak.' Mompel ik. Zijn blik veranderd naar een blik van, ik heb een plan.

We lopen naar onze kamer. Ik druk op het knopje van de lift. Tobias grijnst weer en ik heb geen idee wat ik moet doen. Ik stap de lift in en hij volgt. Ik druk op de etage. 'Hoe noemde je me ook al weer in de auto?' 'Klootzak.' Grijns ik. 'Hmm oké.' Mompelt hij.

Ik open de deur van onze kamer. Het is super mooi. Ik doe het licht aan als ik opeens tegen de muur word gedrukt. Niet echt zacht. Ik kijk bang op. Tobias grijnst. 'Je bent stout geweest.' Mompelt hij. 'Nu moet ik je straffen.'

Heftig begint hij me te zoenen. Zijn handen verdwijnen weer onder mijn rokje, maar dit keer laat ik het toe.

Beiden naakt. 'Ga goed zitten sletje.' Hoor ik opeens. Noemde hij me nu een slet? 'Wat zei je?' Fluister ik. Tranen komen al in me op. 'Ga zitten Elise bedoelde ik.' Verontschuldigt hij zichzelf. Hij krabt wat aan zijn nek.

Ik voel de tranen druppelen. Vol emotie staar ik hem aan. 'Je noemde me net een slet.' Fluister ik. 'Het was gewoon.. Ik zat in het moment.' Fluistert hij. 'Ja sure. Ik kan dit niet.' Fluister ik. Ik kleed me snel aan. 'Waar ga je heen?' Roept hij. 'Ergens waar jij niet bent.' Schreeuw ik.

Nog steeds huil ik. 'Ga niet Elise!' Roept hij. 'Ik ga.' Zeg ik vastbesloten. Ik ren naar de deur. Ik open hem en ren weg. Tranen stromen over mijn wangen. Waarom moet alles verkeerd gaan? Denkt hij echt over me als een slet?

Ik ga in de lobby zitten en pak mijn telefoon. Ik bel Cam. 'Hey Elise!' Hoor ik een vrolijke stem. 'Hey Cam.' Mompel ik. 'Wacht. Waarom huil je? Je bent nu in Spanje! Waarom huil je?' Sist hij. 'Ik en Tobias wouden net seks hebben. Hij deed al een een beetje, een beetje naughty. Toen noemde hij me een, een, een...-' 'Hoe noemde die klootzak je?' sist hij weer. 'Een sletje. Hij zei, ga zitten sletje.' Fluister ik. Ik begin weer te huilen. 'Waar ben je nu?' Zegt hij iets kalmer.

'In de lobby.' Fluister ik. 'Hou je van hem?' 'Ja.' 'Ga naar de kamer om te laten zien dat je om hem geeft en ga gewoon met hem in bed. Praat er morgen over als je gekalmeerd bent.'

'Oké doe ik. Bedankt Cam. Je bent mijn aller beste vriend.' Glimlach ik. 'En jij die van mij. Heel veel succes. En trouwens, Tobias houd van je. Ik heb het hem 10 jaar lang elke dag horen zeggen. Hij zat waarschijnlijk gewoon in het moment.' Mompelt hij. 'Dat zei hij ook.' Lach ik. 'Succes Elise! En nog veel plezier.' 'Heel erg bedankt. Dag Cam.'.

The Bad Girl After 9 YearsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu