Dlho som sa zamýšľala nad tým , čo tento smútok znamená. Pýtala som sa prečo sa nemôžem znova úprimne usmiať ? Veľa krát som si hovorila že iný ľudia majú omnnoho väčšie problémy ako ja. Tak? Prečo sa stále neusmievam? Neviem nájsť správnu odpoveď. Len rozmýšľam. Čo mi toto trápenie spôsobilo? Nuž moje okolie. Záleží na každej drobnosti akokeby pečiem koláč a chcem aby bol najlepší. Preto by som si mohla takto upiecť aj deň. No vzďaleko by nebol taký chutný. Vstávám s tým že som sa nevyspala. Kedže som bola do tretej ráno na mobile. Už od rána mám horšiu náladu. Aj ľudia okolo mňa sa zmenili. Nie sú milý a už vôbec príjemný. Moje ráno je pokazené. Potom práca alebo škola. Ten kolektív aaaa. Opakuje sa to každý deň. Poslednú dobu vidím len zlé správy. Prečo? Prečo? Prečo? Najprv málo spánku hodín. Potom problémy v škole či práci neskôr rodina ,povinnosti a zlé internetové správy. Hrozné slová na vás od ľudí ,rodina, práca či škola, kolektív a zlé správy. Začínate mať problém sami so sebou. Dá sa vtedy niečo vychutnať? Nie. Neznášate sa. Vaše krivky úsmev farba očí, kože. Vaše vlasy štýl oblekanie domov. Nevládzete sa už naďalej snažiť. .Rozišiel sa s vami priateľ? Alebo vás váš crush nechcel? Čo z toho vyberte? Aj tá tretia možnosť je správna.
Protesty a nehody. Všade chaus. Problémy v rodine v škole a všetko sa to opakuje. Nerozumiete? Čítajte ešte raz. Je vám zle? Aj mne. Poďme začať od znova.