Kusura bakmayın lutfen bir bölümde bir yanlişlık oldu iki bölüm olarak paylastım yani bir tanesi yarıda kalmış.Ama eminim yeni bolumlerimle bunu telafi edeceğim haydi devam edelim :)
Düşünüyordum ama aklıma hiçbir şey gelmiyordu.Sema
-Haydi bir duş al sonrada guzrl bir yemek yeriz.
Böyle zamanlarda herkesin bir arkadaşa ihtiyacı vardır.Gözyaşlarımı siliyor ve ayağa kalkıyorum.
-Tamam
-Sen git ben sana havlu ve birkaç parça kıyafet getiriyim.
Banyoya doğru yürüyorum.Banyoya geldiğimde soyunuyor ve güzel bir banyo yapıyorum bir süere sonra Sema kapıyı tıklatıp içeri giriyor kabinde olduğum için sorun olmaz
-Kıyafetlerini buraya bıraktım
-Tamam
Banyom bitiyor ve çıkıyorum elbiseleri giyinmeye başlıyorum.Bir yandan da Eymeni düşünüyorum.Nasıl böyle bir şey yapmış olabilir.Acaba yanlışmı gördüm ya da akrabası falan mı?Saçma öyle olsa bilirdim ayrıca yanlışta görmedim yoksa Eymen inkar ederdi.Peki ama neden?Benden sıkıldı mı?Aşık mı oldu?Böyle olmayacak kendimi yiyip bitiremem gidip Eymenle konuşmam lazım.Banyodan hızla çıkıyorum.Sema mutfakta bir şeyler hazırlıyor.
-Eslem nereye?
-Birazdan dönerim halletmem gereken bir şey var.
Kapıyı kapatıp çıkıyorum.Aklımda binlerce soru.Arabama biniyor ve yola çıkıyorum.Hala hiçbir sorumu cevaplamış değilim. Eğer benden sıkıldıysa neden hiç belli etmedi?Hayır bu mantıklı olamaz.Eymenin bana aşık olduğuna binlerce kez yemmin edebilirim.İş yerine varıyorum arabadan bir türlü inemiyorum sonunda bir cesaret kapıyı açıyorum.Çok saçma değil mi?Yüzüne bakmaya doyamadığım adamla şimdi nasıl yüz yüze gelip konuşacağımı bilmiyorum.Birkaç adım atıyorum.Eymenin bir köşede bir telefon görüşmesi yaptığını görüyorum.Beni fark ediyor ve telefon görüşmesini hemen sonlandırıyor.Bana doğru ilerliyor bende birkaç adım daha attığımı hissediyorum.Çok uzun bir mesafe gibi geliyor bu bir on adımlık yol.Sonunda tam karşımda nefesini hissedebiliyorum.Onu bu kadar sürede nasıl bu kadar özleyebildim bilmiyorum.Acaba o da böyle düşünüyor mu? Sonunda konuşuyorum yani galiba.
-Seninle konuşmak istediğim birkaç şey var.Bazı şeyler aklıma takıldı.
Hala bana bakıyor gözlerimin içine bu adam beni aldatmış olamaz.