3.Bölüm🎹| Revir

104 8 5
                                    

"Baekhyun benimle çıkar mısın?"

Bu ne biçim soruydu böyle?

"Benimle dalga mı geçiyorsun? Komik olduğunu mu sanıyorsun beyinsiz vampir kılıklı?"

"Öncelikle ben Sehun, kalbimi kırdın ama olsun. Ve hayır seninle dalga geçmiyorum, fazla güzelsin."

"Seninle ilgilenmiyor işte mankafa." Diyerek Sehunu sürükledi Chanyeol kişisi.

••••

Koridorda ilerlerken Jaehyukun beni sıkıştırması artık rutinim olmuştu, gözlerimi ona diktim. "Ne istiyorsun?"

"Seni dövmek?"

"Bırak beni."

Yumruk geçirince afalladım, ama ona rağmen ağzına bir yumruk çaktım, bu onu daha da sinirlendirdi ve tekme atmaya başladı. Yanımızdan geçenler ise sadece bakıyor ve geçiyordu kimse Jaehyukla uğraşmak istemiyordu, hoş zaten öyle olmasa bile beni kurtaran olmazdı.

Diye düşünürken Jaehyukun suratında bir yumruk gördüm, Jaehyuk yerde "O senin rakibin, değil mi?" Diye sorunca beni kurtaran kişiye baktım.

Park Chanyeol.

"Öyle olsa bile ona zarar verip yarışmayı öyle kazanmak istemiyorum bu adice, o yüzden yarışmaya kadar ona dokunursan o ellerini teker teker kırarım." Son derece ciddi bir şekilde söylediğinde ona baktım, o da bana bakınca gözlerimiz buluştu. Yanıma gelip bana elini uzattı. "İyi misin, Byun?" Diye sordu. Tokatın yeri zonkluyordu, acıyla yüzümü ekşittim. "Revire gidelim hadi." Dedi sakin ve hoş bir ses tonuyla. İtiraz etmedim, en azından bir saat bana iğrenç bir şekilde bakan erkekler ve sürtükmüşüm gibi davranan kızları görmeyecektim.

Revire geldiğimde yavaşça yatağa uzandım ve gözlerimi kapatarak buhar makinasının buharını hissetmeye çalıştım. Biri içeri girdi, "Baekhyun?" Sesle gözlerimi açtığımda okulumdaki hemşire olan annemi gördüm, bu tamamen aklımdan çıkmıştı.

"Bebeğim, ne oldu sana?" Annem endişeyle sorunca derin nefes verdim. "Evde anlatırım anne." Annem onaylayıp Chanyeola baktı. "Onu sen mi kurtardın evladım?" Diye sordu. "Kurtarmak demeyelim çok büyük bir şey yapmadım hanımefendi, yardım ettim sadece."

Müzik Rekabeti 🎼 ChanBaek (Tamamlandı.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin