5.Bölüm🎻| İçimden geldiği gibi

73 12 11
                                    

Eve dönerken Baekhyunu dalgın dalgın yürürken gördüm, karşıdan karşıya geçiyordu ama sağına soluna bakmıyor gibiydi. ''Hey! Baekhyun!'' Seslendim ama duymadı, gelen arabayı görünce ona doğru koşmaya başladım sırtımdaki çello çantasını bırakıp. Araba Baekhyuna daha da yaklaşınca Baekhyunu kolundan tutup kendime çektim, artık kafası göğüsümdeydi, derin nefesler veriyordum ve kalbim deli gibi atıyordu. Baekhyunun saçına koydum bir elimi daha sonra kendimden uzaklaştırıp ona baktım. ''Neden bu kadar dikkatsizsin!'' Diye bağırdım. Boş gözlerle bana baktı. ''Kalbim yerinden çıkacaktı! Hala elim ayağım titriyor ben olmasam sen...'' Sesim titriyordu nedensizce. Baekhyunun duygusuz gözleri bir anda parlamaya başladı, gözleri doldu. ''Bıktım... Bıktım, aşağılanmaktan, hor görülmekten. Ben bunları yaşamak için değil, mutlu olmak ve babam gibi ünlü bir piyanist olarak insanları mutlu etmek için çabaladım çalıştım. Hiçbir şey umurumda değil artık.'' Dedi gözlerindeki yaşlar süzülürken. Okulda sert ve soğuk bakışlarıyla gezen gözde öğrenci Byun Baekhyunu böyle görmeyi beklemiyordum. Farketmeden elim yanağına kondu ve başparmağım gözyaşlarını sildi.

Burukça gülümsedim. "Baekhyun hayat zor ama asıl yapman gereken inadına yaşamak ve herkese gücünü göstermek, Baekhyun."

"Neden böylesin Chanyeol? Ben senin kadar yetenekli rakibinim neden böylesine naziksin?" Diye sordu.

"İçimden geliyor, sana kızgın olamıyorum yada öfkelenmek istemiyorum." Dedim ve gülümsedim. "Bir şeyler içmek ve sohbet etmek ister misin?"

Baekhyun gözyaşlarını elinin tersiyle sildi ve gülümsedi. "Olur, çok güzel olur. Teşekkür ederim."

Müzik Rekabeti 🎼 ChanBaek (Tamamlandı.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin