"Aku rasa dia kerja kat sini.. " kata Kyle."Kau sure ke?? Tempat macam ni die bekerja? Tak percaya lah aku" balas Dawwin dengan nada pelik.. Pelik? Yess pelik!.
"Kalau ikut maklumat pasal perempuan tu, memang betul dia kerja kat tempat macam ni.." kau ingat aku tak pelik ke dia kerja kat tempat kotor macam ni.. "Hm maybe aku percaya, aku rasa mungkin dia dah terdesak sangat nak tolong keluarga dia.. Dia anak tunggal kan. " balas Dawwin dengan nada selamba.
"Haah, dah jom.. Kau cari kat kaunter aku cari kat tempat cctv.Klau dah jumpa call aku"arah Kyle sambil kakinya laju melangkah ke tempat yang hendak ditujunya.
"Selon les instructions du patron.." balas Dawwin dengan muka yang tegas.. Dah start dah die jadi Singa Mafia..."Ni 5000k .. Je veux trouver une fille qui s'appelle Clara Ayline."upah Dawwin kepada penjaga kaunter tersebut.. Jangan ingat Dawwin tak kaya eh.. Dia bukan sahaja pembantu peribadi seorang Mr Kyle.Daniel tetapi dia juga merupakan abang angkat kepada lelaki itu..
"Huhh? Oh.. Encik cari Clara Ayline? Maaf, tetapi Cik Clara Ayline telah dibawa oleh dua orang lelaki berpakaian serba hitam.Baru sahaja berlaku sebelum Encik sampai disini. "terang wanita yang pakaiannya sedikit sopan diantara semua wanita-wanita pelayan lelaki tidak cukup satu bini."What?! Haihh fck!" katanya lantas terus sahaja menelefon bossnya.
"chef! nous avons un problème!"kata Dawwin dengan sangat tegas.
"Takpe Dawwin.. Aku dah tahu siapa yang culik perempuan tu.."kata Kyle sambil tergelak sinis. "L'une des personnes que vous voulez trouver des ennuis .. C'est Kyle Daniel (Ni Kyle Daniel) .. Fera ce qu'il veut!"kata Dia sebelum kakinya melangkah pantas menuju ke keretanya.. Dawwin sudahpun tiba di kereta manakala Kyle sudah hendak memecut keretanya pergi ke tempat yang dia sangat benci 5 tahun yang lalu..
Flashback..
"Mama! Papa! "jerit seorang anak kecil dengan tangisan yang sangat deras. Kau kejammm! Apa yang kau dah buat kat mak ayah aku!! Bisik hatinya tetapi dapat didengar dengan jelas oleh seorang lelaki yang duduk di tempatnya sambil meniupkan asap rokok.
"Bawak budak ni keluar, aku taknak dia hidup lagi. Bunuh jela.. HAHHAHAH! " arah lelaki itu kepada 4 orang anak buahnya.
"Baik boss! "jerit keempat empat anak buahnya sambil menarik tangan anak kecil itu.
Terlihat kejam, ya.. Memang kejam.. Dialah Ketua Segala Mafia di Negara itu. Kalini, dia kembali menuntut apa yang Kyle sudah buat terhadap anak buahnya yang bernama Adam itu..End flashback..
"Aku kembali Kyle Daniel! " katanya sambil tersenyum sinis melihat seorang perempuan yang telah diikat dengan tangan dan kakinya yang berdarah.. "Aku akan ambik ape sahaja yang kau sayang.. Termasuklah ibu bapa kau yang dah lama mati tu.. HAHHAHAAHH!!"gelak Dia sambil berjalan menuju ke anak buahnya.
"Je veux me reposer .. S'il arrive quelque chose .. Dites-le-moi tout de suite!" arah Dia dengan suara yang lantang sekali..
Dengan sekali anggukan, Dia kembali masuk ke kediaman rumahnya.
"Ummm!! Lepaskan aku lahh!! Aku takkan kahwin dengan kau!!" jerit perempuan itu sambil menayangkan muka yang sangat marah. "T'es-tu réveillé, ma chérie ?(dah bangun ke sayang aku ni?) balas Dia hendak mengusap lembut kepala perempuan itu.. Tapi dia dengan lajunya mengelak daripada disentuh lelaki kejam itu. "Aku taknak kau sentuh aku la anjing! " marah perempuan itu...
"Kau panggil aku anjing?! "dengan sekali tamparan yang berbunyi kuat itu, perempuan itu kembali pengsan.
"Dasar perempuan tak tahu malu!"balasnya kembali menuju ke biliknya.Dia tidak tahu bahawa ada orang yang mengintip perbualan antara mereka itu..
"Il y a des patrons ici, il y a beaucoup de gardes du corps... tu veux que je sorte des gens pour leur tendre une embuscade ? kata lelaki bermask itu dengan perlahan..
"Baik.. appelez des hommes armés pour qu'ils viennent tendre une embuscade .. j'y arriverai dans quelques heures .. il y a quelque chose que je veux terminer ici .." arah boss itu terus menutup panggilan.."attend et regarde Michael.. "
YOU ARE READING
Dia Mr.Kyle Danial
RomanceKyle Daniel.. Sebut sahaja sudah tahu betapa kejamnya dia kepada orang disekelilingnya terutama musuhnya..Tetapi pertemuan dengan Clara Ayline telah membuatkan hatinya diam" untuk memiliki perempuan itu.."I will do anything for you".... "Knp awak to...