Kos, kos og mer kos ved bassenget

514 20 12
                                    

Jeg går inn og for å finne litt mat. "Hei Niall," sier jeg når jeg kommer inn på kjøkkenet. "Hey Ellissia!" sier han og smiler til meg. Jeg smiler tilbake. "Hva lager du?" spør jeg og ser over skulderen. "Omelett, vil du ha?" sier han og snur hodet, sånn at leppene bare er noen centimeter fra kinnet mitt. Jeg ignorer det, og sier: "ja takk." Han deler omeletten i to og gir meg en tallerk. "Tusen takk," sier jeg. "Vi kan gå ut og spise," sier Niall og tar meg på korsryggen. Jeg nikker og går ut. Vi setter oss ved bordet, og begynner å spise. "Har dere mat?" spør Zayn og kommer bort. Jeg nikker. "Kan jeg smake?" spør han og setter seg ved siden av meg. Jeg nikker og gir kan gaffelen min. "Det var utrolig godt," sier han overrasket. "Jeg og syntes det. Det er Niall som har lagt det," svarer jeg og ser bort på Niall. Zayn forandrer uttrykket og sier; "ja, men Niall er veldig flink til å lage mat."

Da vi var ferdig med maten satte vi oss ved bassenget. Eleanor, og Sophia er her. Liam, Sophia, Louis og Eleanor har vann krig. Det er Liam og Sophia mot Louis og Eleanor.

Jeg satt meg på bassengkanten, og lukket øynene. "Hey! Folkens hør på dette!" Roper Liam ut og skrur radioen opp.

"Og det største boybandet er: One Direction! De har blitt kjent over hele verden, bare på 2 år! Dette er utrolig! Her er en av sangene deres!"
"You're insecure,
Don't know what for,
You're turning heads when you walk through the door,
Don't need make-up,
To cover up,
Being the way that you are is enough,
Everyone else in the room can see it,
Everyone else but you"

Alle gutta begynte jublet og danse rundt bassenget. Jeg begynte å le, mens Eleanor og Sophie fortsatte vannkrigen. "Gratla," sier jeg og klemmer Zayn. *Klikk* Jeg og Zayn stopper å klemme. "Fikk det!" Sier Louis. Jeg ser bort på Zayn. Han bare trekker på skuldrene. "Hvor mange bilder skal dere ta når vi klemmer?" Spør Zayn og tar telefonen til Louis og himler med øynene. Eleanor og Sophia går opp av vannet. De ser ganske slitne ut. Harry, Niall og Zayn går bak Louis uten at han merker det. "Nå!" Roper plutselig Niall, og alle tre begynner å bære Louis mot vannet. "Nei!" Roper Louis, men de hører ikke på han. "En, to, tre!" Roper de på likt og kaster han uti.
Når Louis kommer opp av vannet sier Harry: "det fikk du for å tegne på oss." Jeg går stille bak Harry og Louis. Niall ser hva jeg gjør, men det er for sent. Jeg har allerede dyttet de uti. "Og der fikk dere for å kaste meg uti!" Sier jeg. Alle begynner å le.

Konkurranse: Hva heter sangen som spilles på radioen?

Livet med One DirectionWhere stories live. Discover now