Vinner for konkurransen:
@little-ni
Svaret var Kiss You <3"Hva skal vi gjøre?" spør jeg Harry. Han trekker på skuldrene. "Jeg tror vi må hjem," sier han og begynner å starte bilen. "Hvordan? De står jo rundt hele bilen!" sier jeg. Han sukker og begynner å bakke. Jeg ser bak meg, papartatsiene flytter seg.
Når vi er på veien, sier Harry: "Jeg tror ikke det er så smart å shoppe idag." "Men jeg trenger klær," sier jeg. "Du kan låne klær av oss. Vi er tross alt fem gutter som har mange nok klær," sier Harry og begynner å le. Jeg begynner også å le. "Greit da," sier jeg. Det blir en lite klein stillhet. Harry fokuserer på veien, mens jeg ser ut.
Etter en stund med klein stillhet, tar Harry på radioen. Favorittsangen min kommer på, så jeg synger med. "Jeg skjønner det ikke," sier Harry når sangen er ferdig. "Hva da?" spør jeg forvirret. "Du treffer nesten alle tonene. Det var bare den lyse tonen. Jeg begynner å le. "Gjør jeg?" "Ja." "Kult, men jeg vet faktisk ikke når jeg treffer alle tonene," sier jeg og ler. Harry begynner også å le.
"Hjem, kjære hjem," sier Harry da vi kommer inn døren. "Er noen hjemme?" spør jeg og tar av skoene. "Nei, jeg tror ikke det," sier Harry og går inn i stuen. Jeg følger etter. Han tar på tv-en og skrur på fotball. Selvfølgelig...
Jeg blir lei av fotballen, så jeg går opp og skifter til bikini. Så går jeg ned og ut i bakgården. Jeg setter meg i bassenget, der det er veldig grunt. Der kan jeg sitte og vannet kommer opp til brystet. Jeg setter meg og tankene begynner å komme.
Blir jeg kjent nå? Får jeg ikke et privatliv lengre? Når kan jeg gå og shoppe? Hvorfor har Zayn vært så rar?
Han har jo bare vært i sine egne tanker helt siden jeg snakket om at jeg ikke ville bli kjendis. Vent lit! Skal han gi opp drømmen sin? Han kan ikke gi opp!
"Hei," hører jeg en stemme. Jeg skvetter så mye at jeg dukker under vann. Når jeg kommer opp, ser jeg Harry le seg i hel. Jeg går opp fra vannet og dytter Harry uti. Vannet bare splasher overalt. Han ser ikke så glad ut når han kommer opp. "Du ødela frisyren min!" sier han. Jeg begynner å le. "Synd, du gjorde sånn at jeg holdt på å få hjertestopp." Jeg går uti igjen og setter meg der det er grunt. Harry kommer og setter seg ved siden av meg. "Hva tenkte du på?" spør han. "Hva da?" spør jeg uforståelig. "Før jeg kom," sier han. Jeg sukker og sier: "ikke noe spess." Han nikker. Jeg lukker øynene og lener meg tilbake.
"Hysj," hører jeg noen si. "Louis, jeg tror ikke det er så smart," sier noen andre. Jeg åpner øynene, og ser at Louis og Harry bærer meg. "En, to, tre!" roper Louis. Så kaster de meg ut i bassenget. Når jeg kommer opp, står Harry og Louis og ler seg i hel. Jeg går opp av vannet og tar et håndkle, later som ingenting. De gjør det bare for å plage meg, sier jeg om og om igjen inni meg.
KAMU SEDANG MEMBACA
Livet med One Direction
Fiksi PenggemarDet er gått over 2 år siden Ellissia ble kidnappet av One Direction! Nå lever hun et perfekt liv med dem. Hun har det perfekte! Den perfekte kjæresten (Emre) De perfekte vennene (Niall, Liam, Louis og Harry) Og den perfekte bestevennen (Zayn) Men...