𝐕𝐈| 𝗹𝗮𝗱𝘆 𝘀𝗶𝗴𝗻𝗲

92 14 17
                                    

İDUNN, goddess of youth

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İDUNN, goddess of youth



Her şeyi anlatan Cassy, tanrının cevabını bekliyordu, fakat o camdan bakarak düşünmekte ısrarcıydı. Az önce olanları düşünürsek genç kız onun üstüne gitmemekte oldukça kararlıydı. Nat haklıydı, onlar tanrıydı. Düşündüğünden çok daha vahşi ve acımasızlardı.

"Yarın eğitimin başlıyor, odana gidebilirsin. Sakın geç kalayım deme ve ağzını kapalı tut!" Loki aniden kıza döndü.

"Eğitimi sen mi vereceksin?" Cassy kaşlarını çattı. Şaşırmıştı. Sapphire Witch olduğunu duyan herkesten ilgi görmüştü bir anda. Fesatlık Tanrısı bile ona eğitim verecekti.

"Evet, şansını fazla zorlama." haylazlıkla parlayan gözler genç kızı şüphelendirmişti, ama yine de başka seçenek yoktu, en azından ölmek işine gelen bir seçenek değildi.

Loki yine Odin kılığına girerek uzaklaştığında, vücuduna göre çok ağır bir gün geçiren Cassy odasına gitti. Komadan sonra asla eskisi gibi olmamıştı. Bunun için büyücülere dahi gitmişti, ama başaramamıştı. Şimdi ise evrenin en güçlü cadısı olduğunu öğrenmişti. Bunlar fazlaydı, ama ne olursa olsun yaşamaya devam ediyordu, üstesinden gelmek zorundaydı.

Odaya girdiğinde pijamalarını aramaya koyuldu. Sonunda bir şey bulmuştu, pijama olduğuna dair bin şahit lazımdı, ama yine de fazla uğraşmak istemediği için üzerine geçirdi ve yattı. Zamanı tam olarak ayırt edemiyordu, öğlen ya da öğlenden biraz sonra olmalıydı. Asgard onun gerçeklik algısını yıkıyordu. Sanki zaman çok ağır geçiyordu ve o asla yaşlanmıyordu. Bu iğrenç bir duyguydu, yorucuydu. En azından bir insan için. Uykuya hemen teslim oldu genç kız, fakat saçlarını okşayan bir Nat yoktu ve bu eksik hissetmesine sebep olmuştu. Natasha iyi biriydi, ona yardım etmişti, onu sevmişti. Cassy ona değer veriyordu, aynı Natasha'nın genç kıza verdiği değer gibi. Diğer Yenilmez'ler de öyle, aralarında bir bağ vardı. Onlar aileydi, ve her şey düzeldiğinde asla ayrılmayacaklardı.

Sarışın genç gardiyanlar onu görmeden hızlıca koştu. Varması gereken kapıya geldi ve hızlıca demirlere tutundu ve içerisini görmeye çalıştı. İkizini gören Pietro rahatlayarak gülümsedi. Wanda'nın iyi olması onun tek önceliğiydi. Kirli, paslı bir hapishanede kalıyorlardı, iyi olmak mümkün değildi, ama ikizler için birbirin sağlıklı olması yetiyordu. Genç kız ikizini gördüğünde endişeyle ayağa kalktı, kapıya doğru yöneldi ve küçük açıklıktan Pietro'yu zar zor inceledi. İyi olduğuna kanaat getirdiğinde soru yağmuruna tuttu onu.

"Buraya niye geldin, Pietro?! Sana ceza verecekler!" ağlamaklı gözlerle baktı güzel cadı.

"İyi olup olmadığını bilmek benim için daha önemli. O çığlıklarından sonra paslı mağaramda oturacak değildim!" Pietro kız kardeşini incelemeye devam etti.

"Hızlı çocuk yok! Bulun onu!" duyulan ses ile ikisi de irkildi. Pietro güven verircesine gülümsedi Wanda'ya. Cadı zorla karşılık verdi. Gözlerini açıp kapadığında Pietro çoktan kaçmıştı. Kafasını kurcalayan o kızdan sonra şimdi de ikizinin acı çekmesini düşünecekti. Ani kontrol kaybı ile odadaki her şey darmadağın oldu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 15 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

𝗘𝗩𝗜𝗟 ,  wanda maximoffHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin