^3^

649 73 117
                                    

mell cok israr etti

Hyunjin bu gece uyuyabileceğini sanmıyordu. Cesaretini toplayıp Minho'ya mesaj attığında içinde bu kıpırtının olacağını düșünmemiști. Aslında onu yanına çağırıp ne diyeceğini de bilmiyordu, sadece o küçük çocuğa yakın olmak gerçekten hoșuna gidiyordu.

Minho güzeldi, bașarılıydı, yetenekliydi. Özellikle her yıl sonunda sergilediği dans gösterileriyle herkesi kendine hayran bırakıyordu.

Hyunjin evli olduğunun farkındaydı ama eși bașkasıyla birlikte olabiliyorsa sanırım o da olabilirdi, zaten annesi ve babasının ilișkisi de böyle değil miydi?

Kızı ağlamaya bașladığında yatağından kalkıp yanına gitti. Küçük kızı kötü bir rüya görmüș olmalıydı. Ağlamasına daha fazla dayanamayarak kızı Haewon'u beșiğinden kaldırıp kucağına aldı. Mamasını hazırlamak için hızlıca mutfağa adımladı bu sırada kızını kucağında sarsmamaya dikkat etti.

Tezgahın üzerinde duran biberona mamayı koydu ve içirmeye bașladı. Eși yanında olmadığında karnını anca böyle doyurabilirdi.

Minik bebeği mamayı bitirdiğinde kucağında sallamaya bașladı. Haewon yavaș yavaș mayıșmaya bașlamıș, vücudunu babasının kolları arasında esnetmiști. Bunu fark eden Hyunjin tatlıca gülümsemiș ve yanağına minik bir öpücük kondurmuștu.

Haewon'u uyuttuktan sonra teleronunu eline almıș ve eși Soo-young'u aramıștı.

"Neredesin dünden beri? Okul dıșında yüzünü bile görmüyorum."

"Dıșarıdayım tatlım. Birkaç işim var, onlarla uğraşıyorum."

"Pekala. Ama bir kızın var unutma. Onun anne sevgisine ihtiyacı var."

"Ona yeterince sevgi gösteriyorum, Hyun. Ne saçmalıyorsun?"

"Hadi ama Soo-Young. 3 günde bir eve geliyorsun, bașka biriyle birlikte oluyorsun ve saçmalayan ben oluyorum. Lütfen bir saate evde olmuş ol ve gelip kızımızla ilgilen."

"Onu uyut, yarın okuldan sonra gelirim. İyi geceler."

"İyi geceler Soo, iyi geceler."

Hyunjin anlamıyordu eșini, bașka bir adamla ilișki içerisindeydi ama kendisiyle boșanmayı her seferinde reddediyordu. İlk așık olduklarında böyle değildi Soo. Bașta ilișkileri çok güzeldi ardından Soo'nun onu aldattığını öğrendi hem de kendi ağzıyla söylemiști. O zaman her zerresinde hissetmişti acıyı. Ama șimdi hiç acı yoktu sadece kızı için üzülüyordu.

Morali yerle bir olmuştu. Az önce Minho ile konuşacağı için mutluydu şimdi ise kızı için üzgün.

Yanında yatan kızını son kez öptü. Telefonunu alıp evin salonuna gitti. Minho ile olan mesajlașmalarına baktı. Çoğunda Minho ya saçmalamıș ya da görüldü atmıștı tıpkı son mesajına yaptığı gibi.

Hyunjin X Minho

siz:
Merhaba Minho
(Gönderildi 02.58)

Uyuyorsun değil mi?
Her neyse iyi geceler.

Minho:
Bay Hwang
Bir problem mi var?
Bu saatte yazdınız.

siz:
Sadece biraz moralim bozuk.
Ve bende bilmiyorum
sana yazdım işte
Lütfen kimseye söyleme
İșimden ilmak istemem.
olmak*

Minho:
Tabii ki söylemem Bay Hwang.
Bu arada neden
moraliniz bozuk?
Problem nedir?

siz:
Eșim beni aldatıyor ve
bende birinden hoșlanıyorum

(Görüldü 03.08)

pirt sinav yili

siz:
Hyunjin baskasindan
hoslaniyormus
arkadaslar
yardim edin
cok kotu hissediyorum

selam
naber nasilsiniz
bolum yazmaya acayip useniyordum ama bu gece ruyamda hyunu bir kiz bebegi ayaginda sallarken gordum cok guzeldi ve birde mellin stsinde hyunho moment gordum cok guzellerdi dayanamadim yazdim bir tane

special secret, hyunhoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin