1. Bölüm

47 22 8
                                    

UYUMA!

Gelen bildirim sesiyle gözlerimi yavaşça araladım. Gözlerim önce önümdeki boş deftere ardından yanında duran ansiklopedilere kaydı.

Hocanın, derslerimin iyi olduğuna bin pişman eden not çıkarma ödevi yetmiyormuş gibi eski mimari kaynakları internetten değil ansiklopedi dergi gibi basılı kaynaklardan araştırmamı ve hatta bunun üzerinde duran ünlü mimar röportajlarınıda derlememi istemişti.

Telefonu elime aldım ve bildirim sesinin gelmesine sebep olan mesaja girdim.

Okyanustakibulut : Uyuma! Ödevini yetiştirmen gerek. (16.47)

Gelen mesaj kaşlarımı çatarak çevreme bakmama sebep oldu çünkü mesaj atan hesap tanıdığım birine ait değildi. Ama çevremde ders çalışan ve muhtemelen üniversiteye hazırlanan birkaç öğrencinden başka kimse yoktu. Bildirim sesinin yeniden salonu doldurmasını üzerine birkaç kişinin bakışları bana döndü telefonu sessize aldım ve tekrar mesaj bölümüne girdim

Okyanustakibulut : Bakma boşuna, orada değilim

Nasıl burada değildi? Uyuduğumu nereden bilecek ki. Buna gerçekten inanmamı beklemiyor herhalde

Çgr_Krca: ?

Okyanustakibulut: Ne '?'

Çgr_Krca: Kimsin?

Okyanustakibulut:Okyanustakibulut

Gözüm hesap ismine kayınca içimdeki O'nu boğma isteğiyle eş zamanlı olarak gözlerimi devirdim.

Okyanustakibulut: Şaka şaka
görüldü

Okyanustakibulut: Cidden mi?
görüldü

Okyanustakibulut: Oha bu kadar çabuk mu?
görüldü

Okyanustakibulut: Allah kahretsin!
görüldü

Okyanustakibulut: Tamam
görüldü

Okyanustakibulut: Engellemeden önce söyleyeyim öyleyse..
görüldü

Okyanustakibulut: Seni seviyorum Umut. Her şeye ve her şeyine rağmen son nefesime kadar da seni seveceğim. Ben son nefesimi seni severek vereceğim Umut.
görüldü

Okyanustakibulut kişisini engellediniz

.
.
.
🕵️‍♂️✅✅🕵️‍♀️
.
.
.

"Gülmesene, keşke anlatmasaydım. İyice sıyırdın."

Gelen mesajların ardından zaten istemediğim ödeve karsı daha da isteksizleşmiş ve Merve'yle Elif'e gideceğimi haber vermiştim. Onlarda eve gitmek istediklerini söyleyince önce Elif'i evine bırakmış ardındanda Merve'yle benim eve geçmiştik.

Merve kahkahalarının arasından derin bir nefes aldı. Birden ciddileşmesi garipsemediğim bir şeydi.

"Onu bunun boş ver de gerçekten engellemedin kızı dimi?"

Dudakları 'ne var bunda?" dercesine büktüm, "Engelledim"

"Oğlum sen saf mısın salak mısın? Kız diyorum en azından kız mı falan onu öğrenseydik." Ses tonu sitemliydi.

"Ya of boş ver. Kendine başka eğlence bulsun. Tanımadığı insanlara seni seviyorum diyerek eğlenmenin adı ne zamandan beri eğlenmek. Bu tam bir saçmalık!"

"Off Çağrı. Tanımadığı biri olduğunu düşünmüyorum. Sonuçta mesajda Umut demiş." dedi bir şeyleri açıklığa kavuşturmak ister gibi.

"Bilmiyorum. Ama benimle dalga geçen birinin olması ne kadar sinirlerimi bozsa da umarım sadece dalga geçiyordur."

Saye'nde yaşamakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin