Olli
Tartun rakasta poikaystävääni kädestä ja johdattelen tämän pienen kukkulan huipulle. On ensimmäinen vuosipäivämme ja halusin yllättää rakkaani.
"Joko saa avata silmät?" Aleksi kysyy malttamattomana. "Rakas malta vielä hetki", vastaan. Aleksi huokaisee syvään ja tallustaa vierelläni malttamattomana.
On jo melko myöhä ja pimeää. Onhan nyt kuitenkin jo elokuun loppu, joten illat alkaa olla melko pimeitä. Kello on yksitoista.
Joonas kertoi vinkin, että nyt on täysikuu, koka näkyy täydellisesti kukkulan huipulta. Tietenkin haluan viimeistellä tämän -jo valmiiksi täydellisen- päivän näin.
"Nyt saa kattoa", hihkaisen, kun olemme perillä. Joonas todellakin oli oikeassa. Tämä maisema on täydellinen ja tunnelma on niin romanttinen.
"Kiitos rakas", Aleksi kuiskaa ja katselee minua kimaltelevilla silmillään. "Kiitos mistä?" ihmettelen. "Siitä, että jaksat mua ja hyväksyt mut tämmösenä ku oon." "Rakas, sä oot täydellinen just tollasena", sanon ja nostan käteni poikaystäväni poskelle.
"Olli mä rakastan sua enemmän ku mitään", Aleksi sanoo. Hänen poskelleen vierähtää kyynel. Samoin omalleni. "Voi Ale, niin mäki rakastan sua", vastaan herkistyen.
Tässä minä nyt olen. Olli Elias Matela, onnellisempana kuin koskaan ennen. Jos joku olisi reilu vuosi sitten sanonut, että vuoden päästä seurustelisin ja olisin maailman onnellisin, en olisi uskonut. En edes tiennyt vielä, mitä aito rakkaus on.
Muistan sen yhä. Ensimmäinen päiväni lukiossa. Muistan sen, kuinka syötävän söpö blondi kiiruhti luokkaan viime hetkellä ennen tunnin alkua. Hän esittäytyi Aleksiksi ja sen jälkeen ajatuksissani ei ole ollutkaan muuta kuin Aleksia.
Meidän suhde alkoi kehittyä nopeasti. Aleksi tuli nopeasti osaksi porukkaa ja nykyään liikumme aina yhdessä. Siis minä, Aleksi, Joonas, Joel, Tommi ja Niko. Olemme erottamattomia.
Aleksi
Rakastan Ollia. Hän on elämäni rakkaus. Tiedän sen, vaikka olemme molemmat vasta 16 ja täytämme marraskuussa kumpikin 17.
Olli on niin romanttinen, huomaavainen, iloinen sekä tietenkin komea ja seksikäs. Minun oma halinalle, jota ilman en pärjää hetkeäkään.
Nojaan rakkaimpani olkapäähän. Istumme nurmikolla ja ihailemme täysikuuta. Olli hyräilee jotain kappaletta. Hänen äänensä on täydellinen.
Aiemmin päivällä Olli yllätti minut laulamalla. Itkin melkein silmäni päästä, sillä se oli kauneinta, mitä minulle on koskaan tehty. En ollut aiemmin kuullut hänen laulavan, mutta nyt tiedän hänen olevan täydellinen myös siinä.
"Rakas", Olli kuiskaa. Nostan katseeni tämän suuriin, lumoaviin silmiin. "Lupaatko, että ollaan yhessä ikuisesti?" Olli kysyy. "Voi Olli rakas. Mä lupaan", vastaan ja herkistyn jälleen.
"Ollaan yhessä ikuisesti", sanon hymyillen. Olli katsoo hymyillen suoraan silmiini. Pidämme toisiamme käsistä. Painan hellästi huuleni hänen omilleen, jolloin hän kaatuu nurmikolle makaamaan.
Suutelemme täysikuun valossa vielä pitkään. Tämä hetki on täydellinen. Rakastan Ollia ja tiedän hänen olevan täydellinen juuri minulle. Rakkaus pitää meidät yhdessä.
-----
Tästä tää lähtee <3
Katotaan mitä seuraavaksi kirjottelen🥰
DU LIEST GERADE
Lifestyles Of The Sick & Dangerous (one shots)
FanfictionPääasiassa Blind Channel -aiheisia One Shotteja mut välillä saattaa olla myös lukuja jotka ei liity bändiin🥰