'Seonghee pov:
Minęło już sporo czasu gdy wybudziłam się z dość twardego snu. Już prawie byliśmy na miejscu. Zostało pół godziny lotu. Czułam jak lekki stres mnie zjada. Niby traktowałam ich jak normalnych ludzi ale dopiero teraz dotarło do mnie, że są nie byle kim. Nie zmienia to jednak faktu, że bardzo polubiłam Jeona za jego osoobowość. Chciałam go bardzo poznać w realu i móc go przytulić. Wydawał się być naprawdę miły i przyjaznym. Na scenie jak i prywatnie. Na podstawie naszych wiadomości.
Słuchając sobie playlisty, którą stworzyłam przed lotem, usłyszałam nagle znajomy rytm i delikatny głos. Piosenka Jungkooka, still with you. Zakochałam się w niej jak i jego głosie. Uważałam ją za najlepszą z wszystkich jego piosenek, solowych i nie tylko. Coś w tym wszystkim sprawia, że czuję euforię. I myślę o nim. Czy ja się zakochałam? Cholera, tak być nie może. Bo pomyśli, że chodzi mi tylko o jego pieniądze i status. Zanim dowiedziałam się prawdy nie myślałam o nim w ten sposób. Może dlatego, że minęło mało czasu. Jednak, nie mogę sobie pozwolić na to aby go skrzywdzić. Nie mogę i nie chcę go traktować jak kogoś sławnego. W końcu jest człowiekiem jak każdy inny ...albo jest milutkim i przytulaśnym króliczkiem, którego bez wahania będę chciała wytulić. Zaśmiałam się sama do siebie.
Energicznie włączyłam czat z Jiminem czując, że muszę mu coś powiedzieć.
CZYTASZ
Snapchat Talk | J.JG ✓
Fanfiction"Hej! Szukam kogoś do rozmowy... " #1 Snapchat 30.07.2022 #1 Jungkookie 04.12.2022 #1 Btsfanfic 17.04.2024