Ronde 2- einde van de ronde fase

12 2 0
                                    

Een kijkje in de mogelijke toekomst:

Dunkin Duck is van het zoete glazuurthema afgestapt en heeft nu als 3e donut een 🍩citroendonut uitgebracht!

Dunkin' Donsje heeft ook met trots een 3e donut uitgebracht. Maar die winkel is voor de 🍩 bananendonut gegaan.

Het Gefrituurde Ovaaltje Specialiteiten heeft net als Dunkin Duck ook een 🍩 citroendonut in de winkel gelegd. Daarnaast hebben ze een boekhouder aangenomen. De boekhouder mag in de begin van de buurt fase een spreuk gummen en daarna een nieuwe toevoegen.

De 😇 hand-dige die werkte in Het Gefrituurde Ovaaltje Specialiteiten, zag de meest ✨️🍩aantrekkelijke donut ooit in Dorys Donuts en besloot van baan te veranderen, waardoor hij bij WriteyourDory321 werkte.
Maar helaas duurde het niet lang of Esmeezing heeft 🦄een mooie deal gesloten, waardoor een scherpschutter de 😇Hand-dige neerschoot.

Na al deze drama nam Pizza's met een gat, na even twijfelen, toch maar de 😇praatjesmaker aan. Dankzij de praatjesmaker kan niemand meer een stopspreuk tegen Pizza's met een gat spelen.

Ook Doldwaze Donuts heeft een nieuwe werknemer gevonden. Ze hebben een 😇glitterbomwerper aangenomen. Vanaf nu wordt het een glitterige boel daar. Dankzij deze goede werknemer mag AmazingAmy- in de begin van de beurt fase een donut of werknemer opofferen en daarna een donut of werknemer vermoorden.

Nu krijgen de mensen met een ❗️stop, de kans om deze in te zetten.

Als je de stop ergens op wil inzetten, schrijf je in de comments het getal van de actie die je wil stoppen:

1. Stop de 🍩 citroeneonut in Dunkin Duck

2. Stop de 🍩 bananendonut van Dunkin Donsje

3. Stop de 🍩 citroendonut van Het Gefrituurde Ovaaltje Specialiteiten

4. Stop het aannemen van de boekhouder in Het Gefrituurde Ovaaltje Specialiteiten

5. Stop de ✨️🍩 aantrekkelijke donut in Dorys Donuts.

6. Stop de 🦄mooie deal van Esmeezing

7. Stop de 😇 glitterbomwerper van AmazingAmy-

Unstable DonutsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu