Alle spreuken

51 4 5
                                    

Ondanks dat je spreukenboek maximaal 7 spreuken kan opslaan, bestaan er veel meer! Hieronder zie je ze per soort spreuk, op alphabetische volgorde. Hoeveel spreuken overal van zijn wordt bekend gemaakt zodra het aantal deelnemers bekend is. (Alle magische donuts zijn sws maar 1x)

De normale donuts zijn er in alle smaken die op aarde al bestaan (er zijn 22 normale donutspreuken). Ik ga die niet uittypen want er zijn geen krachten bij, hetzelfde geldt voor de heilige donuts (er zijn net zoveel heilige donuts als spelers in het spel).

Als er meer dan 1 spreuken in het spel zitten, staat er een getal tussen haakjes voor de spreuk. 

✨️🍩 Alle magische donuts 🍩✨️
--------------------------------------
Aantrekkelijke donut: zodra deze donut in je winkel komt, MAG je een goede werknemer stelen.

Deftige donut: zodra deze donut in je winkel komt, MAG je een 😇goede werknemer uitzoeken die niet in de duistere put ligt en deze in je spreukenboek zetten.

Dodenbezwerende donut: zodra deze donut in je winkel komt, MAG je 2 donutspreuken gummen en daarna een donut uit de duistere put in jouw winkel leggen.

Duistere engel donut: zodra deze donut in je winkel is, MAG je een donut opofferen en daarna een donut uit de duistere put in jouw winkel leggen.

Eenhoorn donut: als deze donut wordt opgeofferd of vernietigd, MAG je in plaats daarvan een spreuk gummen.

Engel donut: zodra deze donut in je winkel is, MAG je een 👼🍩 heilige donut uit de donuthemel in jouw winkel leggen.

Explosieve donut: als deze donut aan het begin van de ronde in je winkel ligt, mag je een donut vernietigen. Als je dit doet, eindigt jouw ronde onmiddelijk en mag je niet de andere onderdelen van de ronde doorlopen.

Extreem verwoestende donut: zodra deze donut in je winkel komt, MOET elke speler incl. jezelf, een donut opofferen.

Hebberige vliegende donut: zodra deze donut in je winkel is, krijg je een nieuwe spreuk in je spreukenboek. Als deze donut opgeofferd of vernietigd wordt, komt hij terug in je spreukenboek te staan i.p.v. in de duistere put.

Imposante vliegende donut: zodra deze donut in je winkel is, MAG je een donut uit de duistere put aan je spreukenboek toevoegen. Als deze donut opgeofferd of vernietigd wordt, komt hij terug in je spreukenboek te staan i.p.v. in de duistere put.

Irritante vliegende donut: zodra deze donut in je winkel komt, mag je een andere verkoper dwingen om een spreuk uit te gummen. Als deze donut opgeofferd of vernietigd wordt, komt hij terug in je spreukenboek te staan i.p.v. in de duistere put.

Kettingzaag donut: zodra deze donut in je winkel komt, MAG je een goede of slechte werknemer vermoorden.

Kolossale donut: deze donut telt als 2 donuts. Als deze in je winkel ligt kan je helaas geen ❗️stopspreuk spelen.

Koninginnen donut: normale donuts kunnen alleen nog maar in jouw winkel komen en niet meer in die van anderen. Deze donutkracht is blijvend tot die niet meer in je winkel is.

Magische kittendonut: deze donut kan niet worden vernietigd door magische effecten.

Magische vliegende donut: zodra deze donut in je winkel komt, MAG je een magisch effect uit de duistere put zoeken en in je spreukenboek zetten. Als deze donut wordt opgeofferd of vernietigd komt het terug in je spreukenboek te staan.

Nederlandse donut: zodra deze donut in je winkel is, mag je een willekeurige spreuk van een speler naar keuze afpakken.

Nobele ridder donut: als een donut in je winkel vernietigd wordt, mag je in plaats daarvan deze donut opofferen.

Unstable DonutsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu