Bu sefer size eğlenceli bir konuşma getirdim.
INFINITE Sunggyu, Kyuhyun'un horlamasına daha fazla dayanamadı.
Fluttering India'nın 24 Nisan'da yayınlanan bölümünde Super Junior Kyuhyun, INFINITE Sunggyu, CNBLUE Jonghyun, SHINee Minho, ve EXO Suho'nun Mumbai'deki üçüncü günü gösterildi.
Üçüncü günde bir kişi hariç (Sunggyu) hepsi çok canlı ve sağlıklı görünüyordu. O yine Kyuhyun'un horlaması yüzünden uykusunu düzgün alamadığını iddia etti. Diğerlerinin aksine Sunggyu'nun yüzü yıpranmış ve yorgun görünüyordu.
Kyuhyun Sunggyu'ya, "Sen çok iyi görünmüyorsun." dedikten sonra Sunggyu, "Hindistan beni böyle yaptı. Ben horlaman yüzünden dehşete uğradım." diye cevap verdi ve Kyuhyun'un horlama alışkanlığı yüzünden yorgun olduğunu itiraf etti.
Jonghyun ise, "Bunu söylemek için doğru insan değilim çünkü benimde dişlerimi gıcırdatma alışkanlığım var ama Kyuhyun'un horlamasını bomba atıldı sandım. Devam eden bir savaş olduğunu düşündüm."
Sunggyu ciddi bir yüz ifadesiyle, "Sadece ameliyat olmalısın" dedi. Jonghyun da "Bu bir şaka değil. [Horlaması] taklit bile edilemez." diye ekledi. Bunu duyan Minho, "Ben bunu duymak için gecenin bir yarısı sizin odanızı ziyaret etmeliyim" dedi ve Jonghyun, Kyuhyun'un horlamasını taklit etmek için gürültülü bir ses çıkarınca hayran kaldı.
Jonghyun "Ben senin tüküreceğini düşündüm" dedikten sonra Kyuhyun utandı. Sonra Jonghyun ve Sunggyu, Kyuhyun'un horlaması yüzünden acı bir iç çekti ve herkes gülmeye başladı.
Alıntı: Infinite Türkiye / 인피니트 터키
Hahhahha... Bu çocuklar ya... Zavallı Sunggyu ya uyuyamamış :( Ne çekti şu Kyuhyun'un horlamasından:)
NOT: Medya Fluttering India'dan ayrı bir sahne o da çok komik ya:):):)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR KORECANIN HAYALLERİ
No FicciónHer Korecanın Hayalleri vardır. Ve bunlar tabi ki KORE'dir. Hayallerimizi paylaşarak çoğaltalım. FIGHTING!