წრრრრრ წრრრრ წრრრ
-ღმერთო ეს საშინელი მაღვიძარაა! ვერ ვიტან ვერრრრ!
არ მჯერა რომ ორშაბათია, სწავლა და მუშაობა ერთად, ღმერთო....
ჰო მანამდე ჩემს შესახემ მოგიყვებით. მე სენა ვარ 17 წლის, კი სკოლის მოსწავლე. მყავს ბევრი მეგობარი, ისინი საუკეთესოები არიან. ქრაშიც მყავს და მგონი მასაც მოვწონვარ. სულ მეხმარება, მიღიმის, ამ ბოლო დროს კი მოუხშირა კაფეში სიარულს, (ამ კაფეში ვმუშაობ) მოკლედ რომ ვთქვათ უფრო მეტ ყურადღებას იჩენს ჩემს მიმართ. მაგრამ ვერ ვერ ვბედავ პირველი ნაბიჯი გადავგდა. არ ვამბობ რომ ბიჭია ვალდებული პირველმა გამოტყდეს სიყვარულში, უბრალოდ რთულია, არ ვარ ამისთვის მზად.
რაც შეეხება ჩემს ოჯახს. 13 წლამდე იდეალური ოჯახი მქონდა. რადგან ბებიაჩემი იყო ცოცხალი, მისი გარდაცვალების შემდეგ კი ჩემმა მშობლებმა სრულიად დამიკიდეს და მეც დამოუკიდებლად დავიწყე ცხოვრება, ოღონდ ისევ მათთან ერთად ვცხოვრობ.
ახლა კი ვაგვიანებ და დროა წავიდე....
-სენააა, დღეს რომლამდე მუშაობ?-9ამდე
-მაინც არ მესმის, ამის და მიუხედავად მაინც ყველაზე ძლიერი მოსწავლე როგორ ხარ.
-სამაგიეროდ მომავალში მივაღწევ ბევრს.
-აუ სენ ხომ იცი როგორ მიყვარხარ?
-არც გამარჯობა არც როგორ ხარ?
-მალე ზარი დაირეკება გთხოოვვვვ
-დღეს შენი მოყოლის დროა გახსოვს?
-ერთჯერ წავიკითხე და ორი სიტყვით მოვუყვები.
-ზარმაცო.
ღმერთო მომავალ წელს დამერხა, მომიწევს მოვემზადო საგნებში და თან მუშაობა?
ამიტომაც ვცდილობ რაც შეიძლება ბევრი თანხა დავაგროვო და მომავალში ამდენს აღარ ვიმუშავებ.მეორე დღე
ისევ და ისევ ეს წყეული მაღვიძარა.
სწრაფად მოვემზადე და ქვემოთ ჩავედი, დილით ჭამა არ მიყვარს მაგრამ დღეს ცოტა მომშივდა, გუშინ ბევრი კლიენტი იყო და ვერ მოვახერხე დანაყრება.
YOU ARE READING
მესაკუთრე🔞 (დასრულებული)
Fanfictionმოკლედ ამ ფიკში ჯონგუკი არის 27 წლის და გოგონა 17ის! სხვა დანარჩენს ფიკში გაიგებთ❣️ იქნება სმათებიც.