Şarkıyla okuyun
Saat gece 11 e geliyordu. Belki bilinmeyen yazar diye beklemiştim. Çünkü cidden merak ediyordum. Beni nerde görmüştü. Numaramı nasıl bulmuştu. Bizim okuldan mıydı? diye düşünüyordum ta ki gelen bildirim sesine kadar.
Bilinmeyen Numara: Uyudun mu güzelim?
Murat: Bana güzelim deme
Murat: ve hayır uyumadım
Bilinmeyen Numara: Tamam demem.
Murat: Hemen de kabul etti/
Ay ne yazıyorum ben sil sil.
Bilinmeyen Numara: Anlatıyorum Hazır mısın?
Murat: Hadi başla
Bilinmeyen Numara: İlk olarak adımı söylemek istemiyorum birazcık böyle konuşalım yani tabi sende istersen . Ben kendimi hazır hissedince çıkıcam karşına. Aynı ünideyiz. Daha önce bir kaç kere konuştuk ama sen o kadar sosyalsin ki beni çok farketmedin. İlk gördüğüm zaman tutuldum sana 1 yıl önce simayın partisinde.
Simay mı eski sevgilimin partisin de yani dedim içimden
Bilinmeyen Numara: Evet o zaman onunla çıkıyordun ben de duygularım gelip geçicidir sadece beğenmişimdir diye yaklaşmadım sana. Ama fark ettim ki gittiğim her yerde gözlerim seni arıyordu. Geçen yıl partiden sonra ayrıldığınızı ve sebebini öğrendim.
Aldatılmıştım...
Bilinmeyen Numara: Hiçbir zaman karşına çıkıcak cesareti bulamadım. 1 yıldır içimde yaşıyorum herşeyi en son dayanamayarak böyle anonim yazmak istedim. Kendi numaram değil yeni hat aldım.
Manyak bu çocuk ya diye geçirdim içimden.
Bilinmeyen Numara: Elini tutmamın sebebini bilmiyorum. Rahatsız ettiysem özür dilerim sadece sana dokunmak hissetmek istedim.
Bilinmeyen Numara: Bu kadar işte dinlediğin için sağ ol bunu yapmak zorunda değilsin senden beni sevmeni istemiyorum sevsen güzel olur ama ne olur engelleme ya da benimle konuşmamazlık yapma sana biraz olsun yaklaşmışken eskiye dönmek istemiyorum.
( Görüldü)
Murat: Ne diyeceğimi bilmiyorum.
Bilinmeyen Numara: Bir şey demene gerek yok yarın bir düşün istersen . Şimdi uyuyalım yarın dersin vardır.
Murat: Evet var.
Bilinmeyen Numara: İyi geceler
Bilinmeyen Numara: Güzelim
Sırıttım.
Murat: İyi geceler bilinmeyen.
Murat ikizler misin ya hem deme diyor hem de neden güzelim demedi diyor ????