Muratın ağzından;
Güne güneşin yüzümü yakmasıyla uyandım. Gece perdeyi kapatmamıştım , yavaşça gözlerimi araladım alarm çalmadan uyanmıştım. Bugün okula kesin gitmem lazımdı artık vize haftası gelmişti. Yatak da doğrularak büyükçe esnedim ve gerindim. Ayağa kalkıp dolabıma ilerledim, siyah şort ve baba atletimi giyerek odadan çıktım ve adımlarımı banyoya yönelttim . Elimi yüzümü yıkadıktan sonra mutfağa geçtim. Oğuzdan ses yoktu daha uyanmamıştı galiba. Buzdolabından yumurta , biber, domates çıkartarak menemen yapmaya koyuldum. O kadar odaklanmıştım ki önümde duran elleri yeni fark ettim arkamı döndüğümde oğuz sırıtarak bana bakıyordu. '' Günaydın'' dedi gülümsemesini yutkunmaya çevirirken. Çok yakındık yüzümüz dudaklarımız. '' Gü- günaydın'' dedim. Hassiktir kekeledim mi lan ben. Gülerek geriye adımladı ve sandalyeye oturdu. Ben menemeni yapmaya devam ederken beni izlediğini hissediyordum. Arkama ufak bir bakış atarak'' beni izlemeyi kes'' dedim. '' neden ama çok güzelsin'' dedi. Yutkundum cevap vermeden tavayı ocaktan alıp masaya koydum. '' Afiyet olsun'' demekle yetindim. Bana koca bir gülüş sunarak yemeye başladı. '' ohh öyle bir doydum ki bugün bütün soruları çözebilirim'' dedi dudağında ki menemeni yalarken. ' ' Sınavın mı var'' dedim. Saçma bir soruydu.'' Evet '' dedi ayağa kalkarken. Tabakları makineye dizerken bu sefer ben onu izlemeye başladım. İnanılmaz güzeldi,pürüzsüz cildi , uzun ve ince bacakları, dolgun dudakları ... anlat anlat bitmezdi. Makinenin kapağını kapatarak yanıma adımladı. Önüme gelince durdu elini yanağıma çıkartıp okşadı. Ben bu hareketiyle mayışmışken gittiğini bile fark etmedim. '' Banyodayım sen de hazırlan beraber çıkalım'' dedi bağırarak. Sonra kapı kapanınca girdiğini anlamıştım. Aramız da garip bir ilişki vardı, bir şeyler hissetmeye başlamıştım galiba. Ama bilinmeyen vardı bu durumu ona nasıl söyliycektim?Masadan telefonumu aldım wpye girip bilinmeyene baktım konusmuyorduk bayadır belki benden vazgecmiştir.
Murat:Selam
yazdım ve görmesini bekledim. Cevap alamayınca tekrar yazarken mutfaktan çıkıp odama doğru adınladım.
Murat: Hey orda mısın
Neyse diyerek telefonumu kapattım. Ve müthiş telefonum yine beni zora soktu. Şu an bilinmeyeni görüntülü arıyordu. Siktir diyerek kapatmaya çalıştım ama donmuştu salak telefon. Aynı anda oğuzun odasından telefon çalma sesinin geldiğini duydum. İstemsizce odaya girdim , daha banyodan çıkmamıştı. Çalan telelefon oğuzun değildi. Her zaman kullandığı telefonun yanın da bir tane tuşlu vardı çalan oydu ve üzerinde güzelim yazıyordu. Ne yani sevgilisi mi vardı. Hem de bana o kadar yakın davranırken. Üzüldüğümü hissederken bilinmeye aradığım için pardon yazdım . Ve işte hiç düşünmediğim şey gerçekleşti, tuşlu telefon da ki bildirim şöyleydi
Güzelim: Of çok pardon yanlışlıkla aradım
Nasıl yani bilinmeyen Oğuz mu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Apocalypse - BxB
Fiksi RemajaSadece 2 saniyelik bir temas nelere yol açabilir ki ????