-10- Yakalandın

335 23 6
                                    

'Yapmadım de! '

Harry öfkeyle tısladı sarı saçlı bedene Draco ise büyük bir ısrarla Harry'nin yüzüne bakmayı red ediyor ellerine balıp dolu gözlerini gizlemeye çalışıyordu.

'P-pot-'

Draco kararlılıktan uzak pişmanlık dolu sesi ile yalvarırcasına konuşacakken harry sözünü kesti.

'Yaptın mı Yapmadın mı Malfoy? '

Draco burnunu çekti ve anı bir atakla Harry'nin elini tuttu.

Harry birleşen ellerine bakmaya tenezzül etmeden nefretle karşısındaki bedene bakıyordu.

'Siktir bunu bana sen yaptın.. Sen yaptın! '

Harry elini çekmeye çalıştıkça Draco daha sıkı tutuyor çırpınan çocuğun kendisinden uzaklaşmasına bir saniye olsun izin vermiyordu.

'Dinle.. Yalvarıyorum!'

Sesi çok güçsüz çıkmışrı ve zaten akmaya hazır olan göz yaşları kendini daha fazla tutamamıştı.

Draco Harry'e sarılmaya çalışıyor Harry ise onu itip ona nefret söylemlerini sıralıyordu.

'Potter! Potter! Merlin aşkına lütfen.. '

Harry bir öksürük krizine girip yere düşerken Draco ona yardım etmek adına yere oturdu ve çocuğun kafasını göğsüne sakladı.

'Bu kadar.. Bu kadar ileri gideceğini tahmin edemedim! '

Yüzü kıpkırmızı olmuş sesi  hiç olmadığı kadar bozuk geliyordu.

Harry nin çökük bedeni öksürükleri yüzünden dahada çökerken draco ona daha sıkı sarıldı.

'İzin ver iyileştireyim seni.. Potter... '

Draco hafifçe doğrulttu çocuğu.

Gece saat tahmini 4'tü ve Hogwarts geceleri bütün güzelliğini bu iki gence sunmaktan hiç çekinmiyordu.

'K-konuşmamız gereken konular var Malfoy.. '

Draco gülümsedi ve uzun kemik parmaklarını çocuğun saçlarına gönderdi.

Ellerinde yer yer olan gümüş yüzükler Harry'nin hafif hafif saçlarını yolsada ses etmedi.

'Beni kullanıyor musun? Babana.. '

Draco Harry'nin cümlesini bitirmesine izin vermedi.

'Hayır Potter. Yemin ederim artık değil. '

Draco kesin bir sesle konuşurken Harry sakince gülümsedi.

Bunu bilmek iyi gelmişti.

'Ama... Her ne kadar kimse kabul etmesede.. Potter.. '

Harry Sarı saçlı bedenin gelecek olan savaş hakkında konuştuğunu anlamıştı.

'Yanımda olacak mısın? '

Draco gülümsedi ve başıyla onayladı.

'Her daim ancak ailem.. '

Harry gülümsedi ve omuz silkti.

'Onlar umrumda değil.. Tek umrumda olan  şu an çok zayıf olmam.'

Draco Harry'nin yanağına nazikçe bir öpücük bahş etti.

'Toparlanacaksın seni ben bozdum ben toplayacağım.. Ve biz savaştan sonra.. '

Draco kurumuş dudaklarını yaladı ve aya baktı.

'Yeni.. Yepyeni bir hayata başlayacağız.. Ve... Malfoy lar.. Yok olacaklar... '

Gözleri ay'a daldı.

'Ve ben.. Bir Malfoy olmayacağım sadece bir.. '

Harry sözünü kesti.

'Sen ne olursa olsun Malfoysun Draco hep öyle kalacaksın.. Tek düzgün Malfoy olarak.. Çok eminim soy adını temizleyeceksiniz! '

Harry'nin emin emin konuşması Draco'yu güldürdü.

İyi olacaktı değil mi?

--

Kontrol etmedim ama aniden ilham geldi.

Dernière guerre ||🅓︎🅐︎🅡︎🅡︎🅨︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin