-9- Hata?

378 29 12
                                    

Harry başındaki büyük ağrı ile Dracoya 176 numaralı metroya bineceklerini anlatıyordu.

Görüşü bulanıklaşırken duyuşu Kapanıyordu.

Draco ezbere bildiği etrafa bakarken bu tatilin iyi olacağını düşünüyordu.

Fakat bu düşüncesini harry'nin zihni pek desteklemiyordu

Mavi gözler yavaşça kapanırken Gri gözler Biraz şaşkınlık bolca korkuyla bakıyirdu ona

---

Harry yorgunca gözlerini açtığında hogwarstta olduğunu gördü.

Endişeli gri gözler onu süzerken etraftaki fısıldalaşmaları duyabiliyordu.

'Vay canına o Draco Malfoy değil mi?'

'Hadi Canım Potter için mi burda?'

'Belki dalga geçmek içindir?'

Fısıldaşmalar yoğnluğunu korurken hastane kanadı hiç olmadığı kadar kalabalıktı.

İçerdeki kasfetli hava görevlinin içeri girip bağırması ile dağıldı.

Görevli kadın hızla içeri girdi ve Harry'nin yanına yaklaştı.

'Bay Potter? '

Harry başını salladı.

'Anlaşılan o ki büyük bir probleminiz var.'

--

Hermonie gergince ortak salonda turlarken Harry'e bunu kimin yapabileceğini düşünüyordu.

Oblivate büyüsüne fazla maaruz kalan Harry'nin üzerinde büyünün etkileri vardı.

Vücudu zayıf, görüşü pekte iyi değildi. Bazı önemli şeyleri bile çok ama çok zor hatırlaması ona hiç yardımcı olmuyordu.

Okulun çoğu Harry nin bu denli zarar görmesinden dolayı Voldemortun geri döndüğünü ve Harry'e bunu yapanın o olduğunu düşünüyordu.

Fakat işin aslı öyle değilfi tabii.

Bu süreç içinde Malfoy malikanesinde bir ayaklanma oluşmuştu.

Herkes Draco'nun Harry'i zitarey etmesinden rahatsız olduğunu bet bir şekilde belirtirken zaten soğuk olan bu malikane şu an daha soğuktu.

Malfoy ailesi'nin kimin tarafında duracağını şüphesizki burdaki herkes biliyordu.

Draco bu konudan ne kadar rahatsız olsada ne kadar red etmek istesede babasına karşı çıkacak gücü yoktu.

O an ilk defa kendinden soy isminden şüphelenmişti Draco.

Soy isimleti temiz değikdi evet bunu biliyordu ama bu kadar Olabileceğini bilmiyordu.

Yemeğiyle oynarken aklı çok doluydu.

Etrafındaki dedikodular onun moralini dahada düşürürken bunların babasının kulağına gitmemesi için Tanrıya yalvarıyordu...

--

Kısa oldu değil mi?

İsterseniz takip edebilir yorum yapabilir yada eleştirilerinisi bana söyleyebilirsiniz.

-Eudxmoniia dan bu kadar diyelim. Sonraki hikayede görüşmek üzere!






Dernière guerre ||🅓︎🅐︎🅡︎🅡︎🅨︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin