🌊Lorcan Jones🌊

38 1 0
                                    

Geclaimde ouder:Davy Jones

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Geclaimde ouder:
Davy Jones

'Ah love... a dreadful bond... yet, so easily severed...'

Naam:
Lorcan Jones

Leeftijd:
19

Geslacht:
Mannelijk

Seksualiteit:
Beweert dat hij hetero is, eigenlijk Biseksueel. Nog steeds wel voorkeur voor vrouw

Uiterlijk/Faceclaim:

Uiterlijk/Faceclaim:

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Karakter:Lorcan is een zwijgzame en mysterieuze jongen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Karakter:
Lorcan is een zwijgzame en mysterieuze jongen. Hij staat niet echt bekend in het dorp omdat hij zich vooral schuil gehouden heeft van de bewoonde wereld, op zee. Hij houdt er van om leider te mogen zijn, schatten te zoeken, beter te zijn dan anderen en te genieten van zijn leven zonder dat anderen zich ermee bemoeien. Hij is wel erg gekwetst in zijn verleden door zijn ouders, waar door hij erg gewond is en persoonlijkheids problemen heeft. Hij heeft namelijk last van woedeaanvallen, houdt van controlle etc. Hij is egoïstisch en erg op zichzelf. Hij onderhandelt voor eigen best wil, hij zal altijd voor op staan. Toch is hij erg behendig en intelligent en is geen mysterie of raadsel voor hem te moeilijk. Hij houdt van uitdaging en zoekt deze dan ook zeker op.

Hij heeft weinig vrienden, want zijn norse en koude karakter schrikt mensen af. Maar als je er eenmaal bent, zal hij ook alles voor je doen om je te beschermen.

Oh en hij speelt piano 🙃

Familie:
Vader: Davy Jones
Moeder: Een vreemde (geheim)

Verleden:
Onbekend.
Het laatste wat bekend is, is dat Lorcan zijn vader nog heeft gezien vlak voor zijn dood. Zijn vader heeft hem beschermt tegen de vloek van de vliegende Hollander en hem aan land achtergelaten.

Eventueel krachten:
~ Hij kan teleporteren. Alleen maar een max aantal keren per dag, en dat is 3. En ook dit gaat niet altijd goed
~ Hij kan door objecten, muren etc. Heen lopen.

Eventueel handlanger/dier:
Geen

Extra:
Eenmaal bij zijn crew aangesloten ben je verbonden met hem, gemarkeerd voor je leven. En voel je alles wat er in hem omgaat of wat er met hem gebeurd.

Disney School || RPGWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu