Hoe gaat de rp in werking?

26 1 4
                                    

Goed mensen, ik heb lang nagedacht over deze kwestie en ben toch op een besluit gekomen met meerdere opties.

In eerst instantie zal ik zeggen dat er gewoon open rp plekken zijn. Zoals: Klaslokalen, slaapkamer, enchanted forest enzovoorts. Hier kan iedereen  vooral zelf aan de gang met rp en met elkaar! Doe dat dus ook gewoon lekker. Creër ook vooral je eigen verhaal en avontuur. Ik wil jullie daarin ook gewoon vrijlaten. Een strict verhaallijn loopt toch nog helemaal goed met zoveel personages en mensen. We moeten ons ook wel een beetje verspreiden want sommige van ons hebben een beetje veel personages *Kuch* En die kunnen we natuurlijk niet allemaal onderhouden in één comment.

______________________

Daarnaast ga ik wel hoofdstukken plaatsen met evenementen! Bijvoorbeeld een tripje, een bal, een speciale les enzovoorts. Dit komt in een apart hoofdstuk.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Laat zelf ook leuke ideeën achter voor nieuwe plekken, evenementen enzo! Uiteindelijk doen we deze rp met elkaar en houden we het ook in leven :)

____________________

De RPG gaat woensdag officieel (het evenement) beginnen. Dan komen alle hoofdstukken online en kun je jouw personages overall en nergens droppen.


Disney School || RPGWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu