🍎Eliott Grimmhilde🍎

51 1 0
                                    

Geclaimde ouder:De boze koningin

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Geclaimde ouder:
De boze koningin

'Mirror, mirror...'

Naam:
Eliott Grimhilde

Royal/Rebel
Hij wilt in dezelfde voetsporen treden als zijn moeder, maar toch zijn lot aanpassen. Hij gaat de klus namelijk wel klaren en de macht overnemen. Een mix tussen royal en Rebel.

Leeftijd:
17 jaar

Geslacht:
Mannelijk

Seksualiteit:
Hetero

Uiterlijk:

Uiterlijk:

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Karakter:Eliott is een koppige en arrogante jongen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Karakter:
Eliott is een koppige en arrogante jongen. Hij is erg zelfverzekerd en laat zich nooit naar beneden halen. Je krijgt niet zo snel zijn aandacht omdat niks hem echt interesseert.

Hij is een mysterieuze jongen en sommige mensen vinden dat eng. Anderen denken weer dat hij de badboy is en zo af en toe met heel veel mensen flirt. Nou nee, hij schrikt mensen liever af. Hij is een echte Introvert.
Hij word helemaal niet snel verliefd, want hij is totaal niet met liefde bezig. Maar als hij je leuk vind, beschermt hij je voor zijn leven.

Ook vind hij het leuk om gemene grappen uit te halen met de andere villians. Echt puur slecht zoals zijn moeder is hij niet, ookal wil hij dat wel. Zodra hij zijn liefde heeft gevonden kan hij die slechte kant echt wel vergeten, maar misschien nooit volledig.
Als Eliott echt iets wilt hebben, Dan krijgt hij het meestal wel. Hij geeft namelijk bijna nooit op met wat dan ook. Als hij het wilt, zal hij het krijgen ook.
Hoewel hij kan eigenlijk niet wachten tot hij eindelijk koning mag kan worden en de macht over kan nemen.

Likes:
~ Macht op mensen uitoefenen en/of zijn spreuken uitproberen.
~ Als hij streken kan uithalen, mensen bang kan maken etc.
~ Rebellen. Hij heeft respect voor hun opstandigheid.
~ Magie en duistere krachten

Dislikes:
~ Zijn zin niet krijgen
~ SchoolRegels
~ Piraten
~ Mensen met een kort lontje
~ Zwakke kant tonen
~ De familie van sneeuwwitje! Vreselijk. Of bloeit daar misschien toch iets tussen op??

Familie:
Moeder = Evil Queen
Vader = Onbekend

Verleden:
Eliott had niet altijd een leuk verleden. Zijn moeder was streng voor hem en hij moest puur slecht zijn volgens zijn moeder. Maar Eliott is rebels op elke manier. Hij was eigenwijs en had nooit zin om te luisteren naar alle vervelende regels. Na mate hij ouder werd sloot hij zich wel meer aan bij zijn moeder dan daarvoor. Hij leerde allerlei soorten spreuken. Eliott leerde de duistere kant van magie en de krachten. Uiteindelijk moest hij van zijn moeder op verschillende quests. Hij heeft zelfs ooit tegen een draak moeten vechten voor een missie. Dit mislukte bijna, maar niet zonder het achterlaten van littekens. Het vuur creëerde daarom tekens op zijn armen in plaatsvan brandwonden.

Huisdier/handlanger:
Dit is Jaxon

Eventueel krachten*Zelfde als zijn moeder

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Eventueel krachten*
Zelfde als zijn moeder. Gewoon toveren met zijn handen en soms met boek erbij.

Crush:
Je zal waarschijnlijk denken dat hij op van die badgirls. Nee in tegenstelling valt hij eigenlijk juist op de goede en onschuldige types. Al zal hij nooit iets met liefde toegeven... niet snel althans.
Hij zal altijd beweren dat hij niemand nodig heeft.

Vrienden:
Villains. Geen piraten! Daar kan hij niet zo goed tegen. Hij vind ze lawaaierig en vervelend.

Disney School || RPGWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu