CAPITOLUL 12

453 26 0
                                    


Nu făcuse nimic. Nu mă căutase, nu-și ceruse scuze și nici nu venise să mă vadă. Și da, eram frustrată pentru asta. Eram nervoasă, iritată și simțeam că o iau razna. Doar atât meritasem? După ce-i rezolvasem nenorocitul de contract, s-a șters pe palme și m-a aruncat? Nenorocitul. Dar nici eu nu voiam să-l mai văd. Speram să putrezească între țâțele siliconate ale lui Natallie.

¾ Nu uita că trebuie să te pregătești de ecranizare! strigă Sky, din bucătărie. În locul tău m-aș duce să fac duș.

¾ Nu merg niciunde!

¾ Nu fi de căcat! Kristine m-a implorat să te iau cu noi. A spus clar că nu merge fără tine.

¾ De ce nu?

¾ Pentru că eu va trebui să mă plimb dintr-un loc în celălalt, iar ea va rămâne singură. Teoretic, mergeți împreună. Eu trebuie să-l însoțesc pe actorul principal. Deci veniți singure.

¾ Ești așa un prost! De ce mă șantajezi emoțional?

¾ Pentru că doar așa faci lucruri? întrebă, râzând.

Mi-am dat ochii peste cap și am plecat la duș. Maia, nu există nicio șansă ca nenorocitul să fie acolo. Sky fusese angajat să facă costumele pentru un film de acțiune de succes și desigur, era printre partenerii principali și trebuia să fie prezent la prima ecranizare. Mă rog, ecranizare. Urma să stăm într-o sală de bal, când pe fundal se derulează filmul și nimeni nu e atent la el, căci deja toți de-acolo l-ar fi văzut. În afară de mine și Kristine, aparent.

Și ce dacă era acolo? Să moară! Nu o să-l bag în seamă. Nu l-am mai văzut de mai bine de câteva săptămâni și nici nu voiam să întrerup acest ciclu perfect. Mă simțeam bine, neimplicată în vreo afacere ilegală și nici nu mi se mai udau nenorociții de chiloți constant.

Cât de frumoasă poate fi viața!

După un machiaj simplu și întinderea părului cu placa, am apucat rochia lăsată de Sky în dressing, îmbrăcând-o. Era de un verde smaraldiu, ce mergea perfect cu ochii mei, însă forma sa, nu mă încânta prea mult, căci iarăși îmi alungea picioarele. Ultima dată când purtasem o rochie de genul, primisem pălmi la fund. Nenorocitul! Nici nu voiam să-mi amintesc.

Am ieșit din cameră, văzându-l pe Sky cum se dă cu parfum. Mă privi din cap până în picioare și zâmbi.

¾ Ce bine îți stă!

¾ Pe naiba, mă face precum un cocostârc!

¾ Asta e și ideea. Haide, spuse, aplicându-mi un sărut pe obraz. Eu plec și Kristine urmează să vină după tine. A spus că nu vrea să bea deloc azi.

¾ Bine, spun, iritată. Ne vedem acolo!

¾ Mersi, Maia!

Nicio problemă, dar dacă mă întâlnesc cu ăla, o să te distrug psihic pentru o săptămână.

Am așteptat preț de o țigară apelul Kristinei, de a coborî și am răsuflat ușurată. Îi povestisem tot ce se întâmplase între mine și Rex și chiar mă simțeam bine. Mă ajutase enorm să pot povesti cuiva totul, fără să fiu judecată. Iar reacția ei fusese de un milion de ori mai nervoasă decât a mea și a spus că data viitoare când îl vede, o să-l distrugă în bătaie. De parcă ar fi vreo șansă să-l întâlnească.

Nu degeaba mă plimbasem prin tot Manhattanul, în primele zile, pentru a-l revedea. Însă nu se întâmplase, oricât de mult mi-aș fi dorit. Iar aceasta era o altă frustrare de a mea. La ce mă așteptasem? Să îmi scrie Scar să mă întorc, căci suferă după mine? Poate. Dar știam și că e imposibil.

Loving the gangster- "Ne-am cunoscut în Maze!"Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum