CAPITOLUL 20

482 23 0
                                    

M-am trezit, tușind și cu nasul înfundat. Minunat. Mă ridic în fund, observând că mă aflu în patul din cameră. Nenorocitul. Dacă credea că m-a îmbunat cu asta, se înșela amarnic. Eram foarte nervoaasă când mă răceam și nu urma să scape de câteva replici acide. De fapt, știți ce?! Nu aveam de gând nici măcar să vorbesc cu el! Mai ales, că nici măcar nu mă așteptase să mă trezesc!

Am coborât din pat, simțind cum amețesc imediat. Oftez și mă înfofolesc în pătura de pe scaun, mergând la parter. I-am surprins pe toți la masă, dar erau surprinzători de calmi, având în vedere că Sky și Rex se aflau unul în fața celuilalt și niciunul nu era încruntat. Cel din urmă se uită la mine, ridicând din sprânceană, atunci când m-am așezat lângă șemineu și mi-am aprins o țigară. Nu-mi era foame deloc și nici că voiam să văd mâncare, la cât de tare îmi venea să vomit.

- Bună dimineața și ție, spuse Rex, întorcându-se la a mânca.

- Chiar așa! Tare prietenoasă ești azi, adăugă Tesha, râzând.

- Lăsați-mă în pace, spun, izbucnind într-o tuse seacă.

- Oh. Sky știa deja în ce hal de nervoasă pot ajunge dacă sunt răcită așa că bău o gură de ceai și se adresă celorlalți, pe un ton mai jos: S-a răcit. Lăsați-o moale, că o ia razna!

- Serios?! Exclam, iritată.

- Vedeți?

- Poate dacă cineva nu mă băga la zăpadă ieri, nu aveam nimic! Strig, încruntându-mă la Rex.

- Este destul de dimineață și chiar mi-aș dori să-ți ți tonul ăla demonic mai jos, replică acesta, făcându-mi obrajii să se încălzească de nervi.

- Tu...am mârâit, pregătită să mă ridic la el, dar am fost întreruptă de vocea Teshai.

- Maia, vrei să-ți fac un ceai?

- O persoană ca lumea în casa asta. Da, te implor!

- Am și paracetamol la mine, apropo. Am venit pregătită!

- Perfect. Te iubesc.

- Și eu te iubesc, fraiero!

Tesha se ridică și a mers să-mi facă un ceai, lăsându-mă singură cu masculii care chiar aveau impresia că mă păcălesc cu tăcerea sumbră dintre ei. Eram sigură că se întâlniseră mai dimineață și se certaseră, căci nu putea fi real ca ei să stea atât de calmi unul în preajma celuilalt. Nu se priveau mai deloc și ambii erau concentrați pe mâncarea din farfurie.

- Vrei să te duc acasă? Mă întrebă Rex, activându-l pe Sky.

- Și de ce să mergi tu, mă rog?

- Nu mă fă să-ți umflu ochii, Sky. Nu cred că vorbeam cu tine.

- Să-mi umfli tu mie ochii?!

Rex doar pufni iritat la replica lui Sky, întorcându-se cu bustul spre mine. Eu m-am întors cu spatele la el, preferând să-mi duc planul până la capăt și să nu vorbesc cu el.

- Maia, vorbesc cu tine. Nu i-am răspuns, așa că mai așteptă câteva secunde, până ce a intervenit Sky.

- În sfârșit ai luat și tu decizia corectă. Omul ăsta nu merită să-i vorbești. Mă rog, dacă-l poți numi om.

- Tu chiar cred că vrei să te...

- Ceaiul e gata! Strigă intenționat Tesha, pentru a-i calma pe cei doi.

Loving the gangster- "Ne-am cunoscut în Maze!"Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum