Ură. Veninoasă. Acesta era singurul sentiment ce-mi străbătea mintea și eram hotărâtă să o strâng de gât pe nenorocita ce stătea mai mândră ca niciodată la brațul lui Rex
La dracu'! Arătau genial împreună. Ea era tipa perfectă adusă pe post de trofeu, iar el era gangsterul ce se lăuda cu ea. Dar pentru cât timp? O noapte? Câteva săptămâni?
Sau mai mult?
Kristine se uită în aceeași direcție și se încruntă instant.
-Cine naiba se crede târfulița aia?
-Poftim? Întreb, șocată de atitudinea pe care o preluase.
-Să fim serioși! Se vede clar că ți-au picat ochii în paharul ăla de șampanie și bărbia în pământ. Te-am mai văzut cu el la club. Tipa aia nu merită să-ți ia locul.
-Nu te du atât de departe, nu e nimic între mine și el.
-Dar ți-ai dori.
Nu fusese o întrebare, ceea ce mă pusese puțin pe gânduri. Toți vedeau ce năucită eram de prezența lui Rex?
-Nu neapărat, dacă aceasta este decizia lui. Nu pot schimba asta.
-Dar poți să-l faci să regrete!
-Nu prea cred, ai văzut-o cum arată?
-Poate că arată fizic mai bine, pentru că mama natura nu a fost atât de bună cu mine și cu tine, dar asta nu înseamnă că lui nu-i sfârâie călcâiele după tine. Să fim serioși, cred că ai mai mult decât o pereche de sâni frumoși.
-Din păcate, nu asta contează.
-Ba da, Maia. La naiba! Sky nu m-a ales pe mine pentru corp ci pentru că l-am intrigat cu prezența mea. Cu personalitatea mea. Și sunt puține femei care mai au asta. Ea n-ar da nimic pentru el, când tu sunt sigură că ai merge până în pânzele albe doar ca să fii cu el.
Chiar să îmi pierd cel mai bun prieten și mama.
Acolo s-ar ajunge dacă eu aș face și cel mai mic pas spre el. Însă, chiar dacă eram conștientă că ar trebui să nu fac vreo scenă și să rămân "curată" în fața mamei mele, tot voiam să îi dau puțin peste nas lui Rex.
Natalie mă observă și-mi făcu cu mâna, îndreptându-se spre mine. În afară de faptul că mă simțeam penibil pentru conversația pe care o avusesem mai devreme cu Rex, mai trebuia să vină și nenorocita să se laude.
Și la naiba, avea cu ce.
Rex arăta uimitor. Purta un costum negru ce-i consolida întunecimea și conferea mai multă atenție asupra feței sale, proaspăt rase.
Și lumina, pentru că părea fericit. Ceea ce, din păcate, mă bucura. Dacă el era fericit cu ea, eu puteam fi la fel de fericită pentru el. Până la urmă, acest efect voiam și eu să-l am asupra lui.
Se puseră la masa noastră, după ce Kristine le făcu semn, cu un zâmbet drăcesc. Ce naiba avea în minte fata asta? Chelnerul îi servi cu șampanie și Rex își scoase tabachera, aprinzându-și o țigară.
Natalie îl privi visătoare, cum probabil o făceam și eu. Domina sexul feminin prin simplul fapt că orice gest de-al său era sexi. Până și modul în care trăsese primul fum din țigară, făcându-mi picioarele să tremure.
-Pot să iau și eu una, iubitule? Întrebă scorpia, accentuând cuvântul "iubitule".
-Desigur.
Aceasta se servi singură, iar Rex mă studie din cap până în picioare, adăugând un zâmbet subtil la final. Uita ce are lângă el?
-Cum merg treburile cu site-ul? Întrebă, scoțând masa din tăcere.
CITEȘTI
Loving the gangster- "Ne-am cunoscut în Maze!"
Romance"Maia a fost mereu atrasă de pericol, de aceea l-a îmblânzit și băgat în patul ei." "Ai spune că pentru dragoste, ești în stare de păcatul capital. Însă, pentru Rex, n-a fost necesar să o iubească. De când a văzut-o pentru prima dată, a știut că tre...