1. Похорон гетеросексуальності

945 20 3
                                    

Чонгук невіруючий, але його ранок розпочався під іконами — метафорично кажучи — як раніше й було прийнято проводити померлого. Тільки замість свого блідого тіла між дерев'яними дощечками він поховав те, що йому було подаровано від природи — гетеросексуальність. У його голові грав похоронний марш одночасно з Sexy Back Тімберлейка. Він тільки й міг, що плескати віями, забуваючи про те, що на першому уроці хотів нормально подрімати.

Очі учня старшої школи округлилися до небувалих розмірів, одразу ж скинувши з розуму проблиски солодкого сну.

Йому здалося чи він бачить перед собою людину, місце якої — головний екран Пінтересту. Молодий чоловік виглядає так, ніби своїм виглядом намагається захопити всі обкладинки естетично привабливих журналів, і Чонгук, який завжди був ласий на красу людей, захлинувся слиною. Смачно так, аж бридко. Випадково закашлявся так гучно, що новий викладач спитав, чи все в нього добре, на що хлопець кивнув і вперше під чужим поглядом зарум'янився.

У це важко повірити, тому що Чонгук, який славиться своїм своєрідним характером і відносною енергійністю, ніколи не відчував сильний сором, тому що хлопець він з прибабахом, як і більшість старшокласників. Його репутація проста, але в той же час його можна назвати популярним завдяки тому, що він «добіса красивий» за словами його друзів, але в той же час в міру скромний. Чонгук завжди був таким, скільки себе пам'ятає — він мовчазний у незнайомій компанії, починає відкриватися лише згодом, чемний і має гарне почуття гумору. Кажуть, що він приваблює своєю простотою і гарною зовнішністю, але сам Чон такі висловлювання ніяк не коментує, бо зі сторони видніше, правда?

— Мене звуть Техьон, для вас — сонсеннім і той, хто на ваше щастя весь рік закладатиме вам у голову хімію, — чоловік м'яко засміявся, а Чонгук буквально відчув феромони у повітрі приблизно тридцяти людей. Тобто усіх, хто сидить у приміщенні. І він не став винятком. — Сьогодні у нас ознайомчий урок, тож просто познайомимося і поговоримо про життя, — і він знову засміявся, змусивши одного хлопця, який тихо сидів за останюю партою, намагаючись знайти залишки своєї гетеросексуальністі.

Ось що буває, коли зустрічаєш надто чарівну і неперевершену людину. Руки засвербіли вийняти фотокамеру з рюкзака, яку Чонгук передбачливо поклав туди вранці, пам'ятаючи про заняття з клубом. Матінко, яка ж у вчителя лінія підборіддя... Він би хотів нею порізатися.

Учитель в красномуWhere stories live. Discover now