Nafas yang tercungap-cungap dihela kemudian perlahan-lahan dihembus.
Gila!
Inilah rancangann untuk menjayakan misi yang paling bodoh dia pernah terfikir.Ciuman pertamanya sudah diragut oleh Ian Zachary Kai.Eh bukan...Dia yang membuatkan ciuman pertamanya diragut.
"Why amabel,you want to kiss me right?"
soal Ian dengan nada perlahan.Pandangan matanya masih menatap wajah keliru Qaira."I..am sorry Mr Ian,i just..."Qaira menggeleng kepalanya berkali-kali.Cuba sedarkan diri yang sudah hanyut jauh itu.
"It's okay,i know you feels nervous.That's fine cause i'm good with those kissed"Ian ukir senyuman menggoda.
"Mr Ian!"jerkah Qaira dengan wajah sedikit bengis.
"Hmm amabel ?"kekura tangan gadis Qaira dikucup lembut.
"This is not right!We just—"
"Yes we did and you kena bertanggungjawab atas apa yang you dah buat pada bibir i"
"H—how?"soal Qaira tergagap-gagap.Semua itu diluar kawalan dia.Bukan sengaja dia nak cium Ian Zachary tadi.
"Marry me amabel "terbuntang mata Qaira dengan jawapan Ian itu.Kahwin?Dengan target sendiri?
Hell no!
Dia diarahkan untuk goda dan bunuh Ian Zachray Kai,bukannya kahwin lepastu baru bunuh dia.
"Are you nuts?Marry you?We just met Mr Ian and we don't know each other"walaupun hakikatnya Qaira tahu siapa sebenarnya Ian Zachary.
"I don't fucking care amabel.I want you to be wife and mother of my child !"tegas Ian dengan hasratnya itu.
What?Lelaki ni duda ke?Kenapa masa dia cari maklumat Ian Zachary tidak dinyatakan yang dia ada anak?Desis Qaira dalam hati.
"I am sorry Mr Ian but i refuse to marry you"
"And i still want you to marry me,young lady!"
Qaira Helena merengus geram.Lelaki tu tu fikir dia siapa hah nak paksa-paksa orang kahwin dengan dia.
"But.."
"But what amabel?"kening kiri Ian dijongket ke atas.Menanti apa yang bakal keluar dari mulut Qaira Helena.
Dia tak kira,dia nak juga gadis yang sudah mengusik hatinya sejak kebelakangan menjadi isterinya.Itu perkara yang pasti kerana dia adalah Ian Zachary Kai!
YOU ARE READING
Duda's sweetheart [OG]
Romance♡An Action Romance story♡ Qᴀɪʀᴀ ʜᴇʟᴇɴᴀ A woman who can kill you.She is an assassin. ɪᴀɴ ᴢᴀᴄʜᴀʀʏ ᴋᴀɪ Hot single daddy.He is powerful and the leader of Blackford team,mafia organisation Qaira telah diarahkan oleh Andrell Lorenzo untuk membunuh Ian at...