Hizmetçi (18+)

26.7K 153 161
                                    

Jen:
Gelen hizmetçiydi.Onu takmayarak işime devam etdim.Sinirli bir tonda

Jen:Ne var kapıyı çalamiyormusun!!
Juli:Ö-özür dilerim...
Jen:bunun bir cezası olacak demi...

Ayağa kalkdım.Yavaşca ona yaklasdim.
Yatağa itdirdim ve üzerine çıkdım.

Jen:Evet tatlim canını yakicam ve çok hazli bir duygu olacak.

Kalkıp komidinden makası aldım bütün kıyafetlerini kesdim.Elime bir çakı aldım.Yalvarıyordu yapmam için ama yapacakdim.Göğüs arasından başlayarak vajinasına kadar bir çizik atdım.Tiz bir çılık atdı. Onu susdurmak için dudaklarına yapışdım karşılık vermesi için zorladım.Dudakları ile işimi bitirib çizik atdığım yerden başlayarak kanı yalamaya başladım.O çığlık atiyor ben onu takmadan kanını emiyirordum kanı emdikden sonra.Vajinasina geçdim dilimi oraya yollayıb gel git yapmaya yalamaya isirmaya başladım.Çiğliklar inlemeye gecdi.

Jen:Bebeğim haz aliyormusun?!
Juli:Ahmm evet momy devam et.....harika....Imhhh

Parmaklarimi içine yolladım 1;2;3;4 en sonda 5 parmağimida içine yolladım.

Juli:Ahmm ah acıyor yavaşla....!onu dinlemeyib kople elimi sokdum deli gibi bağırıyordu.Onu yaklaşık 24 kere boşaldım arada bende boşalmişdim amma sinirimi bir yerden çikarmam gerekiyordu.Bayilicakdi nerdeyse elimi vajinasından yavaşca çıkardım.Deliğini aşırı genişlendirmişdim 2 penis kolayca gire bilecek haldeydi(gddcvsgs)
Pis pis siritib vajinasini boydan sona yaladım.

Jen:Imh leziz bunu arada tekrarlayalim birini yalvartana kadar..
Juli:Artik senin sürtüğünmüyüm?
Jen:Aynen öyle or¢spucum

Sonuncu defa dudağini yalayib ôpdüm.Daha sonra banyoya girdim.
Ben çıkana kadar oda temizlenmis çarşaf değişmişdi.Bana gecelik bile ayarlamişdi sinirim geçmişdi keşke Annecigimde bu kadar istekli olsaydı






To be continued......

(JENLISA smut 18+) Üvey AnnemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin