Yalnızca o: (Final)

7.3K 68 72
                                    

Bir az ileri gidiyoruz.1 yıl sonraya:
Kış mevsimi.Hava eksilere kadar düşdü.Heryer bembeyaz.İnsanlar elindeki kahvelerle bir yerlere yetişmeye çalışıyor.Amma ya Lisa ....
Öylece yolun ortasında durmuş sevdiği kadının cansız bedenine bakıyor.Onlar bir birilerine söz vermişdiler.Asla ellerini, dudaklarını bir birinden ayrılmayacağina dair.Amma sonumuzu tahmin edemeyiz...
Lisa nerden bile bilirdi dünki öpüşmesinin son olacağını.Son sevişmesinin dün gece olacağını.Hayatı gözü önünde bitdiği zaman insanlar Jennie'nin kanlı bedeninin etrafını sarmışdı bile.Biri ambulans diye bağırırken,bir diğeri:

X:bu La lisa Manobalın evlat edindiği kız değilmi
Y:Evet ya o!
Diye dedikodu ya devam ediyor.Amma Lisa bir milim bile kıpırdayamıyordu.Ambulans sireninin sesini duyunca kendine gele bildi.Olanların farkına varınca biricik sevgilisinin üzerine doğru koşdu.

Lis:Dokunmayın ona!
G:Efendim kızı almak zorundayız.
Lis:Hayır!Buna izin veremem!Hayatımda tek o var!Onun gitmesine izin veremem!

Lisa durmadan aynı şeyleri tekrarlıyordu."Gidemezsin","izin veremem" .Görevliler ona sakinleşdirici yapmak zorunda kalmıştı.Onu uyutdukdan sonra Jennie'nin cesedini oradan alıp arabaya yerleşdirdiler.Lisa'yı korumaları evine kadar taşıyıp koltuğa yerleşdirdiler.Üzerine bir batdaniye örtükden sonra evden çıkdılar.

3 saat sonra:
Lisa kendine gelmişdi.Ağlayamıyordu,yada bağıramıyordu.Bir hışımla araba anahtarını aldı.Üzerind mont almadan evden hızlıca çıkıp hastaneye sürdü.
Hastaneye varınca danışma bölümüne gidip Kim Jennie yi sordu.

Lis:Kim Jennie? Onu görmek istiyorum..
G:Bodrum katı....-3 2 ci morg efendim....

Lisa belki yaşar umuduyla gelmişdi duyduğu şey onu dahada yıkdı.
Lis:Eşyalarını almak istiyorum...
G: Aşağıda verecekler efendim... Şu tarafdan.
Kız Lisaya morga kadar eşlik etdi.
LİSA morga girdi sevgilisine doğru ilerledi.Üzerindeki beyaz çarşafı açdı ilk önce dudaklarını sonra bayıldığı yanakları öpdü.Tek bir farklılık vardı sevgilsi ona karşılık vermiyordu.Veda vaktiydi.Eşyaları aldı bilekligini koluna bağladı.saç bandını bilegine takdı.Ve onun cansız bedenine yaklaşdı.

Lis:Seni sevmiyorum sevgilim...Hep sevicem...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 03, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

(JENLISA smut 18+) Üvey AnnemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin