Havuz (18+)

17.2K 100 25
                                    

Jennie 'den:
Sabah hem dünün yorgunluğuyla ,hemde zevkiyle yatakdan kalkdım.Banyoya gidip rutin işlerimi halletdim .Giyinme odasına geçip rahat crop short takımı giyinip aşağı indim.Neşem yerinde olduğu için kahvaltıyı ben hazırlamaya başladım.

Lisa'dan:
Sabah dünün yorgunluğuyla uyandım.Banyoda rutin işlerimi tamamlayıp eşofman takımı giyindim.Aşağı indim mutfakdan sesler geliyordu.Baktığımda Jennie'di.Gidip arkadan sarıldım.Kendime çevirip Dudağından öpdüm.Ellerimi beline sarıp ona yaklaşdım.

Lis:Günaydın bebeğim..
Jen: Günaydın annecikk.
Lis:Ne yaptı benim yaramaz kızım ?.
Jen: Çikolatalı pankek ,kahve,omlet,minik atıştırmalıklar.
Lis:Immm leziz görünüyo yardım edeyimmi?
Jen:Olur annecik.

Lisa'dan :
Dudağından öpüp geri çekildim.Sofrayı kurup oturduk.Kahvaltıdan sonra hizmetliler gelmeye başladı sofrayı kaldırıp işlerine döndüler.Jennie yukarı koşdu anlamadım ne olduğunu.Yarım saat sonra aşağı indi ama çok fena.
Göğüslerini olduğundan daha dolgun gösteren bir bikini takımı giymiş.Üzerine bol bir beyaz gömlek geçirmişti.Gelip kucağıma oturdu.Hafifden sürtünerek.

Jen:Momy havuza girelimmi?
Lis:B-bebegim iyimisin sen?
Jen:Evet neden sordunki .Annecigimle eğlenmek istiyorum. Hmm bu yatakda da ola bilir,koltukda da ,havuzda da bana fark etmez.
Lis:Peki beni bekle mayomu giyip geliyorum.
Jen:Mayo?Benim bikinilerimden giyin lütfen.
Lis:Off pekii

Jennie'nin odasına gitdim.Bikinilerin hepsi fazla abartılıydı ona gercekden yakışıyordu yalan yok.Onun seveceği tarzdan bir biki giyinip aşağı indim.Jennie bacaklarını suya sokmuş beni bekliyordu.Beni görüp seslendi

Jen:Su harika annecik.Hemen gel!
Lis:Peki bebeğim geliyorum.

Jennie 'den:
Yavaşca bana yaklaşdı.Hmm fena halde azmaya başladım.Zaten ben her zaman azgınım of aman keyfime bakicam.Gömleğimi çıkarıp suya girdim.Lisa da yavaşca suya girdi.Ben Suya dalıp yüzmeye başladım lisa bir az ilerledi.Yüzerek onun dibine kadar gitdim ve sudan bir anda çıkdım.Ellerimi beline dolayıp yüzüne yaklaşdım.

Jen:Sevgilim olmanı o kadar istiyorum ki...
Lis:Ama ben senin üveyde olsa annenim.Bu yasal değil
Jen:Ah hadi ama seni yalvartana kadar becermem yasalmı?!
Lis:....
Jen:boş versene
Ondan uzaklaşacağim zaman kolumdan tuttu.Dudaklarıma kapanıp öpmeye başladı.Ona ne kadar kızsamda sinirimi almayı iyi biliyordu.Karşılık verdim.yavaşca havuzun kenarına sıkışdırıp öpüşmemiz alevlendi.Elim bikinin altına gitdi .Yanlardan ipleri çözüp serbest bıraktım.Bir elimle vajinasını okşayıp onu sulandırıyor.Diğer elimle boynundan kendime basdırıyordum.Yeleri değişdik Bacaklarını açıp parmağımı deliğine yolladım.

Lisa'dan:
Suyunda verdigi hazla gözlerim geriye akmaya başladı.Jennie nin kafasını suya sokup vajinamı ağzına verdim.Suyun altında vajinamı yalıyıp dilliyor.Beni resmen diliyle beceriyordu boşaldım.Suyun içine evet.
Sıra ondaydı doyumsuz olduğunu biliyordum zaten.Bu sex hem havuzda hem de yatakda devam edecek gibime geliyor.Öylede oldu.Havuzda resmen vajinasını yırtacak derecede elimle gelgitler yapsamda doyumsuz kızım yatakda sikişmek istyiyor onu kucaklayıp sex odama getirdim.Odaya hayran hayran bakmaya başladı

Lis:Evet bebegim hangi oyuncağı istiyorsun?
Jen:En zevk vereni hangisi?
Lis:İnan hepsi zevk veriyor.Amma sen tatmin olmuyorsun doyumsuz kızım.
Jen:kendimi sana bırakıyorum.

Sopası kalın deriden olan kamçıyı alıp vajinasına vurmaya başladım acı dolu yüz ifadesindense ;zevk alıcı bir ifade vardı Hızımı alamayıp sopa kısmını vajinasına sürtüp inlemesini sağladım.Bir anda içine yolladım.

Jen::Ah devam et en az 1 saate boşalırım
Lis:Oha kızım ciddimisin sen?
Jen:İmh evet ah d-devam daha sert yap.
Lis:Peki

1 saat değil 2 saat 36 dakika onu sopayla becerdim sonunda boşaldı rahat bir şekilde yatağa uzanıp bacaklarını açtı

Jen:Yala annecik ben uyuyana kadar
Lis:Zevkle bebeğim.

Menilerini yalamaya başladım.Bu aşırı zevkliydi.Arada parmağımı sokup.İcinde hızlıca Haraket etdirip yeniden boşaltıyordum.o uyumuştu amma ben onu hala beceriyordu ve bu sabaha kadar sürdü.Sabah kalkdi ve vajinasında olduğumu görüp gülümsedi 1 tur daha orda sevişdik.2 ci turu banyoda başladık.Sonhatırladıgim vajinama şampuanı tamamen sokup gülüp beni sertce becermesiydi.O kadar yoruldukki direk banyodan sonra kurulanip yatağa yatdik O benim üzerime yatdi çıplak bir şekilde tenlerimizin bir birine teması çok hoştu.Ellerim belindeydi.Üzerimize hafif bir battaniye ile örtüp uyuduk.....

(JENLISA smut 18+) Üvey AnnemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin