Hayat insanları her zaman zayıf noktasından vurmayı başarırdı.
Taehyung ve jungkook birbirlerine sarılmış bir şekilde dün olanları unutmuş bir vaziyette koltukta oturuyorlardı. Bu sırada aileleri düğün hakkında konuşuyorlar ve çağıracakları kişilerin yavaştan listesini tutmaya başlıyorlardı.
Jungkook ve taehyung ise onların bu tatlı hazırlıklarını ve konuştuklarını gülümseyerek izliyorlardı.
"Julia ve rosalia teyzeni de çağıracağız.
Ve daha sonra da seo joon ve gong chan amcanı çağıracağım ve böylelikle hiç kalabalık olmayacağız kendi aramızda halledeceğiz bu düğünü."Taehyung annesinin söylediğine hafifçe kıkırdadı.
"İyi de anne, sadece julia teyzemlerde 8 kuzenim var ve bunların dördü şimdiden evli ve çocuk sahibi."
Taehyung'un annesi gergince kafasını kaşıdı ve hafifçe güldü.
"Biliyorum, biliyorum fakat yapacak birşey yok sen kendi teyzemleri çağırmadığım için bana dua etmelisin tatlım."
Bütün aile kahkaha atmıştı valeria'nın cümlesi üzerine
"Eğer ben de teyzemleri çağırsaydım düğün günü harika bir kalabalıkla karşılaşırdınız."
" benim düğünümde zorla ailem çağırmışlardı. Tam bir kaos ortamı gibiydi ama yinede o anlar harikaydı."
Bütün aile sıcak gülümsemelerle birbirlerine bakıyorlardı ve min hae'nin gözleri yavaşça dolmaya başladığında valeria gülerek konuştu.
"Hey ağlamasana bende ağlayacağım şimdi birlikte evi küçük bir göl'e mi çevirmemizi istiyorsun ha."
Bütün aile kahkaha atarken valeria min hae'ye sarıldı ve kulağına kimsenin duymayacağı bir şekilde fısıldadı.
"Aileni özlediğini biliyorum, biz de artık aile sayılırız ben hep yanındayım canım."
Min hae valeria'ya gülümsedi en içten şekilde.
"Biliyorum, teşekkur ederim valeria."
Valeria hafifçe tebessüm etmeye başladı min hae'nin söylediği cümleye karşı.
Min hae bütün ailesinin hasretini çekiyordu. İki yılda bir ya da iki kere görüşüyorlardı fakat min hae ailesini çok özlüyordu.
Jungkook doğduğundan beri hiç düzenli olarak görüşmemişlerdi.
Jungkook heyecanla birden konuşmaya başladı.
" peki düğünün tarihini ne zamana almalıyız ?"
" öncelikle nikahınızı yapacak birini bulmamız lazım."
Min hae oğluna bakarak sıkıntılı bir şekilde konuştu"Birini tanıyorum. Yakın bir komşumuz olur kendisi fakat deltalara karşı dolduruşa gelen ekipten o da, bu yüzden bu nikahı yapar mı bilmiyorum ama bir yolunu bulacağım."
Valeria düşünceliydi. Ne derse bu nikah kıyılır diye düşündü ve aklına gelen sinsi fikir ile gülümsedi.
"Sanırım ben bir yolunu buldum. Hah tabi yaa bunu nasıl düşünemedim ki."
"Neymiş o yol anne ?"
Taehyung merakla sormuşty gözleri heyecandan hafifçe büyümüş ve dudakları hafifce öne doğru büzülmüştü.Jungkook hafifçe yan bir gülümseme ile baktı taehyung'a ve dilini yavaşça yanağının içine değdirdiği sırada taehyung ona doğru döndü ve goz goze geldiler taehyung yavaşça gözleri ile jungkook'un yanağına değerek kendini belli eden diline baktı ve yutkundu daha sonra yine jungkook'un gözlerine baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Omega Diaries - TaeKook
FantasyKonu : yüzyıllar sonra bir Delta'nın doğması halk'ı ikiye böler ve konsey'de alınan karar sonucu delta ve ailesinin gözden uzak bir yaşam sürmesi gerektiğine karar verilir. ********************* (Ufak bir sahne ) Namjoon'un ortaya atmış olduğu fikir...