CHAPTER 5

1 0 0
                                    

CHAPTER 5

A pár órás civódások türelmetlen átvészelése után végre a börtön szürkéssárga, szögesdrótokkal körbe aggatott lehangoló épülete siklott be a rendőrautó ablakának kilátásába. Az autó -ezredszerre idén már- begördült a hátsó parkolóba, Madeline hátrabilincselt kezét két rendőr masszívan tartotta, esélyt sem adva a menekülésre. Nem is akart menekülni, fáradt és védtelen volt, aprónak érezte magát. A bent portán ülő egyenruhás felállva biccentett munkatársainak mikor beléptek a dupla, kis helyiséggel elválasztott ajtókon, kis várakozás után egy végtelennek tűnő, több emeletes folyosószerű hatalmas helyiségbe vezették. Szemeit az elérhetetlen plafonra emelte, az alsó szintel együtt körülbelül 5 szint lehetett, körbe galériával. Kékbe öltözött rendőrök mászkálásának zaján kívül szinte néma csend volt, egy-egy elvétett kiáltást, puffanást vagy kulccsörömpölést lehetett hallani. Maddiet az első szintre vitték, 23 szívós vas ajtó mellett elhaladva. A nagy ajtó amielőtt megáltak ugyan úgy nézett ki mint a többi, szemmagasságban kopott festékkel ,,24,, szerepelt rajta. Belépve három nő szeme tapadt rá, tekintetük mintha ketté hasította volna őt.

Jobboldalon földön ülve Isabell Burton kuporodott, nőhöz képest erősen kigyúrt karjával könyökölt a fapad szélén, széles válla alig fért el a fal és a pad között. Gyilkosság, és egyaránt gyermekek és felnőttek -pusztán szórakozásból űzött- bántalmazása és kínzása miatt, valamint 17 alkalommal sikertelen szökési kísérlet végrehajtása miatt életfogyígot szedett össze. A cella másik oldalán a falhoz támaszkodva állt Arielle Elosie, francia származású sovány, beesett arcú lány, alig töltötte a 26-ot, de kinézetre volt 34 is. Neki 13 éve maradt hátra, nagyszabású illegális szer, drog- telep és kereskedelem miatt keverte ide a sors, de nem egyszer próbálta ki magát feketepiaci szervkereskedelemben is. Okosnak látszott, intelligenciája nem illett a koszos környezetbe. A harmadik nő egy karcsú, hollófekete hajú hölgy volt, név szerint Charlotte Veshya. Neki semmi köze nem volt ilyen szintű embertelenségekhez, viszont utcalány léte miatt illegálisnak számított munkája, kicsit mintha véletlen keveredett volna ide. Maddie kezeit bilincsektől megszabadítva agresszívan csapták le oldala mellé, majd háta mögött becsapták az ajtót. Pár perc néma kínzó csend után megszólalt:

-A nevem Madeline Braus.

Cellatársai a csend megzavarásának nem örülve tekintettek rá, ezúttal nézésükkel 6 darabbá szelve őt. Maddie végleges ítéletkimondó tárgyalásáíg zárták ide, 8 napot ki kell bírnia velük. Óvatosan leült a korhadó fapadra, beszélgetés kezdeményezése nélkül.

A rendőrök cipőjének kopogása lengte be a helyet, a levegőben szelni lehetett az alkoholos dohányszagot, és az aljasság bűzét.

Charlotte vette rá magát a válaszra -csak 5 percet késve azzal- de buta stílusa miatt Maddie inkább hanyagolta a társalgást. Szerencséjére Charlotte-nak pár hete van hátra, ha a büntetése révén ide kerül vissza, hamar megszabadulhat tőle.

Csendet folytatva ült, üresen nézve a vele szemben álló, oly sokat látott koszos falat. 

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Jun 15, 2022 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

MADELINE -Nyx uralmaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora