VIII

309 26 11
                                    

- A-akkor... Majd megbeszéljük hova menjünk- mosolyodott el halványan a zongorista.
- Ha nem hagyjátok abba, elhányom magam- morgott Katsuki.
- Hagyd már őket, olyan cukik- intette le Mina. A banda létezéséről hirtelen meg is feledkeztek. A felismerés pedig, hogy bizony pár méterről végignézték és hallgatták a párbeszédüket. Fantasztikus.
- Szedd a lábad Pikachu, vagy feldugom a seggedbe a dobverőt- indult kifelé a dobos.
- Gyere Denki, hazadobunk- mosolygott Kirishima és intett a lila hajúnak.- Viszlát jövő héten, Shinsou!
- Ne haragudj a többiek miatt...- rágcsálta idegesen az ajkát a szöszi.
- Ugyan- tette a kezét az alacsonyabb férfi szőke tincseire egy halvány mosollyal.- Kezdem egészen megszokni őket. Menj nyugodtan, nehogy itt hagyjanak.
Kaminari egy aprót biccentett, majd egy pillanatig habozva lábujjhegyre állt és egy gyors puszit nyomott a zongorista arcára, ezt követően pedig a többiek után sietett, de még szégyenlősen integetett neki, mielőtt eltűnt volna a fotocellás ajtó mögött. Ez a fiú rettentően rossz hatással van rá, korábban nem jött ilyen könnyen zavarba és akart összeesni a gondolattól, hogy randira megy egy olyan személlyel, akit kedvel.

Kaminari Denki: szia hitoshi!

Kaminari Denki: lehet nagyon kinosan koran irok, igy, hogy nagyjabol 10 perce koszontunk el, de meg akartam kerdezni, hogy esetleg mikor ernel ra, ha tenyleg akarsz valahova menni???

Kaminari Denki: ne haragudj, ha nagyon gaz vagyok

Shinsou ajkain egy halvány mosoly játszott a szólógitáros üzeneteitől, de hát mit tehet az ember, ha épp fülig szerelmes.
Az éjszkai busz párás csöndjében csupán a mobilján lévő billentyűzet pittyegése adott némi hangot, az üres járaton. Illetve nem volt teljesen üres, Hitoshi-n kívül volt még egy részeg, békésen szundikáló férfi, illetve a meggyötört arcú buszvezető.

Eszembe se jutott, hogy esetleg kínos lennél. Ha annak tartanálam, nem hívtalak volna el.:Én

És igen, tényleg szeretnék valahova veled elmenni.:Én

Denki alig fért a bőrébe és boldogan rugózott Kirishima-ék autójának hátsó ülésén.
- Ragaszd már le a picsádat!- mordult hátra a sofőr, amiért az anyósülésen ülő vöröstől kapott egy vállra csapást.
- Hagyd már békén Katsuki, szerelmes!
- Telibe leszarom- morgott tovább.
- Kiri-nek igaza van, ne legyél velem gonosz, Kacchan- vigyorgott hátul a szöszi.
- Mégegy ilyen és kilöklek a kocsiból- csikorgatta a fogát Bakugou.
- Úgyse tennéd- kuncogott.
- Fogadjunk?- húzódtak egy eszelős vigyorra a dobos ajkai, de választ nem kapott, ugyanis Kaminari-nak új üzenete érkezett.

Shinsou Hitoshi: Nem tudom mennyi dolgod van a héten a szombati elődöntő előtt...

Shinsou Hitoshi: Esetleg lenne kedved valamelyik este együtt vacsorázni?

hmm...:Én

holnap es holnaputan a bandaval probalunk, a mai verseny utan meg biztos, hogy atalszom a delelottot:Én

esetleg kedden egy ebed?:Én

bar utana is probam lesz...:Én

Shinsou Hitoshi: Nekem tökéletesen megfelel a keddi ebéd, ha az neked is jó.

Shinsou Hitoshi: Utána pedig szívesen elkísérlek próbára, ha szeretnéd.

- Köszi a fuvart!- integetett vidáman, miután kiszállt.
- Semmiség haver!- vigyorgott Eijiro.
- Tedd le a hülye jogsit és vegyél magadnak saját kocsit, elbaszott Pikachu- dühöngött Bakugou. Mindig paprikás kedvében volt az előadások után, mert bőven a lámpaoltási ideje után végeztek.
- Én is szeretleg téged Kacchan, jó éjszakát!- intett még néhányat és besietett a lépcsőházba.

Kéne egy billentyűs.. [ShinKami ff.] Befejezett✔️Where stories live. Discover now