- Jó estét hölgyeim, uraim és nem bináris barátaim, köszöntöm önöket a UA Record színpadán, ez pedig itt a Plus Ultra zenei vetélkedő döntője! Az elmúlt órában szemtanúi lehettünk a szólóénekes, Monoma Neito és a rapper, Tetsutetsu Tetsutetsu harmadik helyért folytatott párbajának, melyek során Tetsutetsu nyerte el a nézők szavazatainak többségét. A következőkben pedig a zongoraművész, Shinsou Hitoshi és az ifjú rockbanda, a Dinamit párbajának lehetünk majd a szem és fültanúi! - köszöntötte a nézőket Hawks a reklámot követően. - Azonban a döntő előtt még had köszöntsem a verseny támogatóit és szponzorait.
- Meg fogunk halni, meg fogunk halni, meg fogunk halni... - pánikolt a szöszi, miközben Hitoshi összefont karokkal ácsorgott mellette.
- Túlreagálod. Nem lesz semmi bajotok.
- Szerintem tényleg meg fognak halni - szólalt meg egy ismerős, mély hang.
- Na, te is a legjobbkor másztál ki a koporsódból- forgatta meg a szemét Shinsou.
- Szépen beszélj apáddal 'Toshi- sózott a nyakára egyett a szintén újonnan érkezett szőkeség.- Jó látni Denki!
- Mic!- ölelte át főnökét a gitáros.
- Még minig nem dolgoztam fel, hogy képes voltál összeszedni egy zajos szőkét annak ellenére, hogy többszázszor figyelmeztettelek- csóválta meg a fejét Aizawa.
- 'Toshiiii!- ugrott egy fehér hajú kislány a zongorista nyakába.
- Szia Eri. Neked tényleg örülök- ölelgette meg fogadott húgocskáját.
- És mi?- kapott drámaian a szívéhez Yamada.
- Ti csak azért vagytok itt, hogy leégessetek.
- Ez így van- biccentett Shota.
- Nem is!- kalimpált Hizashi, de figyelmen kívül hagyták szegényt.
- Sok sikert jöttünk kívánni!- újságolta a Eri, Hitoshi karján ülve.
- Így van! És, hogy büszkék vagyunk rád- karolta át az idősebb szöszi a lila hajú fiú vállát, majd mosolyogva átkarolta a fiatal gitárost is.- Illetve rátok, mert ugyebár mostmár te is a családhoz tartozol, Denki.
- Köszönöm Mic- törölt le egy láthatatlan könnyet Kaminari.
- Szeretném felhívni a figyelmed, hogy továbbra se vagytok a szüleim- próbált akadékoskodni Shinsou, de egy nyakleves volt érte a jutalma.
- Egy frászt nem, törődj bele Hitoshi- fonta össze a karjait Shota.
- Nem is zavarunk titeket tovább, készüljetek csak a műsorszámaitokra! Ügyesek legyetek és bármelyikőtök is nyer, mi nagyon büszkék vagyunk rátok!- rángatta el kis családját Hizashi a nézőtér felé.
- Aranyosak, hogy eljöttek 'sok sikert kívánni'- mosolygott Denki a távozó triót nézve.
- Én inkább a szörnyű szót használtam volna- fonta össze a karjait a zongorista hasonlóképp, ahogy az imént nevelőapja tette.
- És köszöntsék a színpadon a Dinamitot! Elsőként is a dobok mögött, Bakugou Katsuki!- csendült fel ismét Hawks energikus hangja.
- Úristen mi jövünk!- pánikolt be ismét Denki.
- Higgadj már le- forgatta meg a szemeti Hitoshi és a vállaira téve a kezét megállt előtte.- Te is tudod, hogy minden rendben lesz. Jók vagytok, simán lenyomtok.
- Nem akarom, hogy hagyd magad- húzta össze a szemöldökét a szöszi.
- Nem terveztem, tisztességesen játszunk- ejtett meg egy kaján vigyort a zongorista.- Ma még nyerhetek ellenetek attól, hogy holnaptól a billentyűsötök leszek.
Kaminari egy pár pillanat erejéig fel se fogta az elhangzott szavakat, majd mikor koppant és végre reagálni akart rá, Shinsou egy puszit nyomott a szájára.
- Sok sikert Denki- cirógatta meg hüvelykujjaval a gitáros arcát, aki elmosolyodva viszonozta az iménti gesztust.
- Sok sikert Hitoshi- hajolt el, amikor a műsorvezető őt szólította.
- És ezúttal - legnagyobb meglepetésünkre - a mikrofon mögött Kaminari Denki!
- Nagyon figyelj!- kacsintott a barátjára, mielőtt kilépett a függöny mögül a fényárba.
"This sinking feeling sets
It feels just like a hole inside your chest
I know you're thinking
No, no, no, no, it is easier said than done
But please let me attest
I know it's hard"
Denki hangja úgy csengett, ahogy még soha senki nem hallotta. Nem volt elég meglepetés a közönségnek, hogy Mina helyett a szöszi állt a mikrofonnál és a rózsaszín hajú énekes fogta a szólógitárt, a fiú hangjától mindenki libabőrös lett.
"You're feeling like you're trapped
But that's how you react
When you cannot see the light
But try and see the light
I'm tellin' you
No, no, no, no
You're the only one
Standing in your way
Just take a breath
Relax, and tell me"
Hitoshi lélegzetvisszafolytva állt a backstageben és le se merte venni a tekintetét a barátjáról.
"Why?
Please tell me why do we worry?
Why?
Why do we worry at all?
Why?
Just tell me, why do we worry?
When worry is never helping
Tell me why, why worry at all?"
Denki tudta, ha egyenesen belenéz a kamerába, a többmillió képernyő közül valamelyikről Hitoshi fog rá visszanézni és az az egy tekintet neki bőven elég is volt. Eddig ő nézte a dj-t képernyőn keresztül, tátott szájjal, épp itt volt az ideje, hogy forduljon a kocka.
"Why do we insist
On crossing bridges that do not exist?
Let's take these issues
Step by step by step, to work it out
Day by day by day we're falling down
But life goes on
VOCÊ ESTÁ LENDO
Kéne egy billentyűs.. [ShinKami ff.] Befejezett✔️
FanficA UA Records által meghirdetett Plus Ultra zenei vetélkedő kiváló lehetőség a fiatal zenészeknek, hogy hírnevet és elismerést szerezzenek. Kaminari Denki azért érkezik a versenyre barátaival, hogy valóra váltsa gyerekkori álmát és sikeres zenészekké...