Parantez içi = (felix)
Öğleden sonra, nemin en yüksek olduğu saatlerde ortalık cayır cayır yanarken sarışın pisicik çoktan tozlanmış patilerini apartmanların gölgelerinin düştüğü ince çizgide sürerek yürüyor, içebileceği her hangi bir su birikintisi arıyordu.
Bıyıkları terlemişti.
(Biri şu arabayı yıkasın Rüstem amcamın patileri daha temiz) bir kadın pencerede gırgır silkelerken kocasının haftalardır yıkanmamış bordo arabasının önünden sarı bir kedinin miyavlayarak yürüdüğünü gördüğünde şaşırıp geri içeri girmişti.
Aslında olağan şey değildi bu ama güneş evin içindeki insanların başına da vurmuştu sanırım.
(Ay dilim damağım kurudu)
Sarışın kedi Yürüdü yürüdü evleri geçti, yolları, uzun bir köprüyü. cılız bir ağacı ve sessiz Bir Çocuk parkını geçtikten sonra bankların olduğu kırık sokakta gördüğü üstü çatılı bir Bankın altındaki içi su dolu yoğurt kutusuna doğru salyaları akarak koşarken aniden ensesinden yakalandı.
"Halit baksana ne buldum cins bir şeye de benzemiyor ama"
çocuk kediye ensesinden yakalayıp havaya kaldırdı ve onunla beraber arkasındaki iki arkadaşına oradan buraya savurarak gösterdi.
"Çok güzel aslında Satsak mı"
(Ulan ben satılacak Kedi miyim) sarışın pisi yüksek sesle miyavlayarak Çocuğun elinden kurtulmaya çalışmış fakat bunu yaparken derisi yukarıdan çekildiği için canı daha fazla acımıştı.
"Ne oluyor orada"
tıpkı yüzyıllar önceki destansı Kahramanlar gibi batan güneşin altında sarı ışıkları teline kazımış ağır ağır yürüyerek yaklaştı.
Bir kılıcı eksikti Bir de fesi.
lakin yaklaştıkça boyu posu Belli oluyordu zayıf cılız ve de öğrenciydi.
"Ne yapıyorsunuz lan kediye? bırak"
"Sen karışma" diye atarlandı kediyi tutan 10-12 yaşlarındaki çocuk
"ne yapacaksınız onunla" liseli genci duyan çocuk kediyi çantaya koymaya çalıştı.
"Bizim kedimiz az önce bulduk eve götüreceğiz"
liseli genç elinde avucunda az önce yediği cipsin sosu dururken hızla onun elindeki çantayı alıp çocuğu omuzundan ittirdi.
"Dayak m istiyorsun lan sabah sabah"
(Kurtar beni yiğidim)
Çocukta arkadaşları da gerilmişti.
Liseli gençte gerilmişti.
Kedi de gerilmi-
Kedi biraz fazla gerildigi için az önce içine kondu çantanın içine Biraz fık fık yapmıştı.
Ya da siz ona küçük tatlı işaretler diyin.
Liseli genç kediyi tek eliyle çantadan çıkarıp altından sarı su damlayan çantayı sahibine fırlatmıştı.
"Kuyruğunu kesecektiniz değil mi?"
"Hayır"
"Yalancılar. Çağırayım mi lan polisi"
Çocuklar okul çantalarını takıp oradan seri adımlarla uzaklaştıklarında Sabahtan beri kolunun altında Dürüm gibi tuttuğu kedi iki eliyle kollarının altından destekleyerek yüzünün hizasına getirdi.
"Ee ne yapacağız şimdi biz seninle"
Kedi miyavladı.
(Banyoya koy sırtına kese atayım ne yapacağım piç kediyim ben)
Genç sokak kedisini geri yere bıraktı.
(Hayır hayır beni bırakma ya geri gelirlerse)
Genç başını başını kaşıyıp yerde onu usluca izleyen kediye bakıp düşündü.
"Ev kedisine benziyorsun ama- ya o çocuklar geri gelirse, çokta tatlısın aslında.
(Bravo sharlock)
"Neyse gel bakalım"
Sarışın pisiyi tekrar dürüm gibi tutup kucağına aldı.
"Umarim annem oklavayla dövmez"
(Umarim yaş maman vardır aksi takdirde bu kadar atraksiyon boşa gider)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
pisi pisi | Skz
Fanfiction9 canımın üzerine yemin ederim ki farenin hakkımda söyledikleri külliyen yalan.