Mina kollarını göğsünde kavusturmuş yüzün de ekşi limon yemiş gibi kırışık bir ifade ile kapı eşiğinde dikiliyordu.
"Lan bu ne?" Elinde tuttuğu gömleği bileğine dolayıp bir metre ilerisinde ki son lokmasını yutmak üzere olan kediye uzattı. "Kış! Kışştt!"
"Abla timsah mı gördün ne bu tripler anasını- kedi bu kedi"
Felix son lokmasını da yutup tabağın dibini yaladiktan sonra geriye doğru esnedi.
(Selam bayan kadınısı ben Felix ama sen bana hayatının aşkı diyebilirsin)
"Ay çekil ÇEKİLL JİN! ÇIKAR ÇABUK BUNU BURDAN SOKAKTAN BULUP BULUP GETİRMİŞSİN"
Felix oturup başını hyunjine çevirdi.
(ne diyor la bu dişi Amazon kertenkelesi)
Hyunjin ablasını omuzlarından geriye doğru ittirerek odadan çıkardı o ara mina elini hyunjinin beline sokup sert bir cimcik attı.
(Şükret kardeşinle bı hukukumuz var yoksa şişlerdim seni)
Onlar salonda konuşurken felix partilerini yalıyordu, bi kulağı onlardaydı.
"Götürüceksin onu hemen hemen hemen"
"Ya abla ya annem izin verdi hem sen ne karışıyon"
"Tüy döker her yere, işer, şunun patilerine bak tırnak degil pençe mübarek evde bir kaç güne sağlam eşya bırakmaz"
"Keseriz tırnaklarını-"
(Tırnaklarıma dokunanı ipten geçiririm Sabıkalıyım lan ben 3 tane leşim var alayınızı keserim MEEEEOOWWWWWKKKKGGGGK)
_______________
Az önceki tatsız arbededen sonra minanın kediden korkup kaçmasıyla ortalık yavaştan süt liman olmuştu.
Hyunjin yüz üstü yatagina uzanmiştı en son yarım saat başını telefondan kaldırmayınca sarman az yanina ilişip kafasini onu sevmesi icin koluna sürttü.
"Ne"
(Kulağımı kaşı)
felixin koca tüylü kafasını avucu içine alarak sertce sevdi.
"Ulan biraz şerrosun ama cok kanım kaynadı sana, iyi ki getirmisim demi seni"
(He he evet biraz aşağıya doğru)
"Aslında küçükken hep bi köpeğim olsun isterdim ama hiç olmadı"
(Herkes kendi mezhebini sever aslanım hic sasirmadim)
hafif mayışmaya başlayıp yataga uzanmıştı ki hyunun telefonu calinca ellerini kafasından çekti.
"Alo"
"Heh evet"
(Diger elinle yap diğer elinle BOŞTA OLANLA!)
"Hadi ya aslında bende beraber gideriz diye düşünüyordum"
"Yok sorun değil"
"Tabi başka zaman da olur"
"Görüşürüz size iyi eğlenceler"
Telefonunu kapattığı gibi kendini yataga atıp kafasini yorgana vurmaya başladı.
(Lan dur ölüceksin ölürsen kim kumumu temizlicek)
Patileri ile hyuna yaslandı.
"resmen ekti beni"
(Duydum enayi herif)
"Keşke aramasaydım utançtan kendimi dişlicem şimdi"(Ben yapabilirim)
"O kahküllerine soktuğumun jisungu yüzünden hep, gazladı beni pezevenk aklına uydum"
(Lan şimdi arkandan ne dalga geçmiştir kandırdım malı diye jsjsjsjjshsh)
(Acaba kız esmer mi sevmiyor du? Beni mi beğenmedi"
Sabahtan beridir kendi kendine konuşup daldığı için kedonun miyavlamalarını fark etmiyordu.
(boşver çocuk adam güzellik zaten emanettir gelir geçer zamanı gelince hepinizin kıçı kırışacak o yüzden çokta şey yapma yani)
"yaa ne diyip duruyorsun miyav miyav siktin kafamı bi sus be"
(siktirorusbuçocuğumiyavwmışpiçkurusu)
"kedi mi aldım mahalle karısı mı belli değil"
(arkamdan konuşma it yüzüme söyle)
Sıkılıp Odadan çikarken başını tekrar içeri uzatıp yatakta bacak bacak üstüne atmış hyunjinin onu fark etmesini bekledi
"ha söyle ne var"
(ben karı olsam bende sana bakmazdım pis ucube ergen)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
pisi pisi | Skz
Fanfiction9 canımın üzerine yemin ederim ki farenin hakkımda söyledikleri külliyen yalan.