Előzmények

78 5 0
                                    

Ryley a hídnak! Híd, jelentkezz!
*Semmi*
Híd! A szórakoztató részlegen voltam, és egy hatalmas erejű rázkódást éreztem. Minden rendben?
*Semmi*
Arghh... A kommunikációs relé meghalt.
Éppen egy másik reléhez indultam amikor megszólalt az evakuációs művelet riasztója.
,,Figyelem! Végzetes ütközés történt! Haladéktalan evakuáció elrendelve!"
Akkor elkezdtem futni a legközelebbi mentőkabinhoz, amikor láttam, hogy a hajó legénysége, és a kapitányság szállnak be a kabinokba. A hajóm lezuhanni készül... nem adhatom fel-Gondoltam magamban.
Miközben ezen derengtem, észre sem vettem, hogy a hajó lassan földet ér. De szerencsém volt, mert a biztonsági rendszer figyelmeztetett, így föleszméltem és tudtam, hogy indulnom kell.
Az ötös mentőkabinba szálltam be.

Kilövés: 3...2...1...

Ahogy zuhant a kabin... A plafonon lévő üveg zsilipen láttam a hajót. Láttam mi történt vele... A közepétől a hajtóművekig egy hatalmas, szabályos daragb hiányzott. Mintha... Félbe akarták volna vágni... Mi csinálhatta ezt?
A kabinom rázkódott, és kisebb sérüléseket szenvedett. A másodlagos rendszerek, és a rádió szanaszét tört. Az egyik burkolati lemez levált a falról. Félek, hogy eltalál... hogy attól fogok meghalni...

Subnautica:Az ismeretlenbe Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ