5.fejezet: A Napsugár érkezése

28 3 0
                                    

Rádió: Auróra, közeledünk a bolygóhoz és leszállunk arra a... nos, arra, ami jobb, mint a semmi.
Elküldtük a koordinátákat.
Bele fog telni néhány napba, míg pályára állunk, de ez idő alatt végig kapcsolatba maradunk Önökkel.
Drukkoljanak, hogy az időjárás kitartson és ne kelljen várakoznunk. Napsugár vége.

El is indultam a koordináták szerinti leszálló helyre. Minál közelebb értem annál jobban kirajzolódott, hogy egy kis szigetről van szó.

Amint a partra léptem megláttam, hogy valami furcsa, idegen építmény áll ott. Találtam emellett egy törött lila táblát amit be is szkenneltem. Emellett volt az építmény oldalán egy zöld erőtér ami miatt nem tudtam bejutni. Volt még ott egy furcsa pult amit Erőtér kezelőnek hívtak. Ahogy közelebb mentem hozzá az szétnyílt és ugyan az a szimbólum volt benne ami a törött táblán volt. Megpróbáltam felmászni az építményre és láttam, hogy valami lilán világít a tetején. Egy hibátlan állapotú lila tábla volt ott. Felvettem és kikapcsoltam vele az erőteret. Beléptem az építménybe, majd egyszer csak...

PDA: A vizsgálatok azt mutatják, hogy a szerkezet egy fémötvözetből készült ami soha nem látott integritással rendelkezik.

Beljebb is mentem éd számomra ismeretlen dolgok kerültek a szemem elé. Például egy idegen adat terminál.

Letöltöm hátha fontos dolgokat tudok meg -goondoltam magamban.

PDA: Ismeretlen nyelv. Fordítási kísérlet folyamatban.

Ezután tovább mentem és találtam egy furcsa zölden világító kockát. Ion kockának hívták. Ezen kívül beléptem egy furcsa liftakna szerű lyukba és egy erő elkezdett lehúzni.

PDA: Legnagyobb valószínűség szerint akkor lesz képes kapcsolatot teremteni a létesítménnyel, ha felkutatja az alsó szinten található irányító szobát.

Ahogy leértem egy hatalmas medenceszerű építményt láttam meg elsőnek. Ezután jobbra indultam, hogy megkeressem ag irányító szobát. Nem találtam semmit ezért kimentem mert a hajó lassan elérte a leszállási pontot. Viszont a toronyszeű épület elkezdett mozogni és valami vészsziréna szerű dolog is megszólalt. Nem tudtam mi történik.

Olyan mintha megcélozna valamit -gondoltam, de ekkor...

Túlélő, látjuk!
Öregem, fogalmam sincs, hogy élte túl odalenn. Belépünk a bolygó légkörébe és leszállunk.
Az egy épület? Higy érti, hogy nem lehet azonosítani?
Tartson ki, már nem fogunk vissza fordulni.
*Statikus zaj*
Mindenki a helyére, leszállás 10, 9, 8,-  Az épületből jön?! Irányt válts, a hajtóművet állítsa- *Statikus zaj*

És ekkor realizáltam, hogy ez az ami az Aurórát is lelőtte... de már túl léső volt. Az idegen fegyver egyenesen a Napsugárba lőtt és a hajóból semmi sem maradt.

Subnautica:Az ismeretlenbe Where stories live. Discover now