Jól sejtettem... Telibe találta a fejem. Talán... Meghaltam? Minden fényes... Minden... LÁNGOL?!!
Hol az az istenverte poroltó?! El tudtam oltani a tüzet, és a légtisztító rendszerek azonnal beindultak. Mostantól az életem a tét.
PDA: Újraindítás vészhelyzeti üzemmódban. A PDA újraindult vészhelyzeti üzemmódban, melynek egyetlen célja van: életben tartani Önt egy idegen világban. Kérem olvassa el az adatbankban található túlélési tanácsokat.
Sok sikert!
Figyelem: A PDA-ja merevlemeze sérült ami, a rajta tárolt túlélési ezközök tervrajzának 80%-os veszteségét okozta. A tervrajzoka visszanyerheti a sérült töredékek elemzésével (spektroszkópos szkennerrel) vagy letöltheti a hajó fedélzeti adatbázisából. A helyzetre való tekintettel utóbbit az Auróra roncsai közözz fogja megtalálni.Ezen kívül a következőket olvastam:
Túlélési tanácsok
1. Nyújtson elsősegélyt, amennyiben szükséges.
2. Vegye számba az alapanyagokat és ételadagokat, majd porciózza ki őket.
3. Mérje fel környezetét nyersanyag és veszély tekintetében.
4. Készítse el a szükséges túlélési ezközöket a mentőkabin fabrikátorával.
5. Nézze át a mentőkabin sérüléseit és javítsa őket, ha szükséges.
6. Küldjön helyi vészjelzés a mentőkabin rövid hatótávú radiójával.
7. Keressen más túlélőket látótávolságon belül vagy rádiójel alapján.
8. Keressen vagy építsen allandó lakhelyet.
9. Tartsa fenn fizikai és lelki egészségét a mentőcsapat érkezéséig.
MEGJEGYZÉS: Az itt közölt információk tájékoztató jellegűek. Mindig kövesse PDA-ja tanácsait, ami figyelembe veszi sajátos körülményeit.Miután elolvastam a túlélési tanácsokat kimerészkedtem a kabinból... Vérfagyasztó látvány fogadott.
A kabinom tetején furcsa külsejű madarak aludtak, de amint kimásztam elrepültek. Lélegzetelállító volt. Egy véget nem érő óceán. Gyönyörű! De a hajó... Imádtam... most meg egy roncs az egész.PDA: Az Auróra végzetes burkolati sérülést szenvedett. Oka: ismeretlen. Emberi életre utaló jelek nem mutathatóak ki.
Percekig csodálkoztam a látványban, az óceánból kiugráló, halszerű lényekben. Szédültem és vérzett a homlokom ezért visszamásztam az elsősegély csomagért.
Elsősegély csomag: Kezelt kötszer. Vérzés elállítására és sebek fertőtlenítésére.
Ez jó lesz- Gondoltam magamban, és bekötöttem a sebem.
A padlón lévő zsilipen a vízbeerészkedtem. Gyönyörű vízalatti világ volt.
Ez még szebb mint fentről- Gobdoltam és próbáltam úszni mivel nem voltam kifejezetten profi úszó.
Elkaptam egy nagyszemű halat.PDA: új életforma felfedezve!
Kukucskáló.Elég vicces neve van- Gondoltam és szabadon engedtem. Biztosan az óriási szemei miatt Kukucskáló a neve! Miköben ezen merengtem del kellett levegőért, mivel nem lett volna jó ha egy napot sem élek túl. A túlélésem volt a legfontosabb.
Visszamentem a mentőkabinba és gondolkoztam.Hoppá! Várjunk! Ha a bolygón fellelhetőek alapvető nyersanyagok akkor... Talán... Kijuthatok.
Kimerészkedtem, hogy nyersanyagot gyűjtsek, de ekkor...
PDA: Megnövelkedett helyi sugárzás észlelve. A tendencia egybevág az Auróra hajtómű magjának sérülésével, amit a becsapódás ereje okozott.
Sejtettem, hogy ebből még baj lesz. Az Auróra messze a legfejlettebb Alterra gyártmányú anyahajó.
Megfeletkeztem arról, hogy gyűjtögetni jöttem. Kell pár anyag a túlélő felszerelés elkészítéséhez és kell némi étel is.PDA: A réz az energiával működő berendezések lényeges összetevője. Túlélési esélyei módosultak: nem valószínű, de elképzelhető.
A rézből és a vízben található savgombákból elemte készítek. Találkoztam egy tengeri fajjal amely szimbiózisban élt a barlangok falára nőtt növénnyel, és ez a hal elkezdte követni áldozatát, amit ha utolért, felrobbant!
PDA: Figyelem! A helyi sugárzás mértéke alapján az Auróra hajtómű magja kritikus állapodba került. Kvantum detonáció fog bekövetkezni 2 órán belül.
A francba! A biztonsági technológia miatt nem leszek sugárfertőzött, és a robbanás sem ér el idáig, de nem mehetek közelebb a hajóhoz mint amilyen közel most vagyok.
Megjavítottam a másodlagos rendszereket és a rádiót.
PDA: a mentőkabin másodlagos rendszerei elérhetőek. Teljeskörű környezeti elemzés futtatása és eredmények megjelenítése az adatbankban.
Rádió: Itt az Auróra. Vészjelzését fogadtuk. Mentőegység kerül kiküldésre a tartózkodási helyére 9...9...9...9...9... óra múlva. Más mentőkabinok vészjelzésének megfigyelés folyamatban.
Hülye automizált üzenet...
PDA: Vészhelyzet! Az Auróra hajtómű magjában kvantum detonáció következett be. A reaktor rednkívül kritikus állapodba került. 10...9...8...7...6...5...4...
Viszlát Auróra! Jöjjön aminek jönnie kell!
3...2...1...
YOU ARE READING
Subnautica:Az ismeretlenbe
FanfictionAz érzés, amikor úgy érzed elvesztél. A mélység...a félelem...a tengerszint alatti nyomás...ahogy legbelül érzed, hogy hív a mélység...hív az ismeretlenbe.